ASEQ

Was makkelijk

Verbeterpunten of tips (optioneel)

Even melden dat het product bijvoorbeeld een doorgedreven bepaalde kennis verijst .Zoals in ons geval programmatie in een zekere niet door ons gekende taal .
M.a.w bijvoorbeeld : dit product is niet of wel plug and play en dan een score van 1-10 waar 1 simpel is en 10 moeilijk (lees kennis vereist ).
Dit product is een 15 en zal waarschijnlijk ergens in een hoekje van een kast verdwijnen................ jammer.

Hoe? Zo! IT

Makkelijk gevonden producten via Google, website is niet super overzichtelijk, maar voldoende om te kunnen bestellen. Productaanbod erg beperkt (voor wat ik nodig had). Slechte indicatie van...

Sterke punten (optioneel)

Producten makkelijk te vinden via Google. Snel bestelproces op de website.

Verbeterpunten of tips (optioneel)

Zeer trage levering, zonder duidelijke levertermijn op de website. Je hebt dus geen enkel idee wanneer je bestelling zal worden geleverd. Door de "voor 17u besteld, dezelfde dag uitgestuurd" krijg je het idee dat de levering de dag nadien zal zijn. Maar dat was dus helemaal niet het geval.

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder (optioneel)

Slechte opvolging en te weinig info over juiste leveringstermijn.

Reactie Antratek.be:

Beste heer,

Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback.

Wat vervelend om te horen dat de levering niet plaatsvond zoals dit behoorde te gaan.
Wij hebben uw bestelling op 14 augustus om 16:33 ontvangen en uw pakket is om 16:47 klaar gezet voor verzending.
Deze is die avond meegenomen voor DPD naar het depot.
Helaas is het pakket daar vastgehouden omdat 15 augustus een nationale feestdag was in België. Het pakket heeft hierdoor helaas vertraging opgelopen en is mede daarom pas op 17 augustus geleverd.

Wel hebben wij een klacht ingediend bij DPD dat de levering op 16 augustus had moeten plaatsvinden.
Onze excuses voor het ongemak.

Antratek Electronics

geert.van.hecke@traceit.eu

Heel goed

AFEELIT BVBA

De website zou nog gemakkelijker zijn als bij het aanklikken van een bepaald product-hoofdstuk er ook onmiddellijk een overzicht zou verschijnen van al die producten, nu ben je verplicht om 1 per 1...

Sterke punten (optioneel)

de individuele webpagina's van de producten zijn goed gestructureerd, ook de verwijzingen naar aanvullende informatie is zeer interessant

Verbeterpunten of tips (optioneel)

1- waarom geen leveringsprognose geven op het ogenblik dat uw mail met betalingsbevestiging gestuurd wordt
2- als er een fout in de bestelling zit laten jullie wel toe om die te annuleren maar het zou handig zijn als ik dan van de vorige bestellijst zou kunnen editeren zonder vanaf nul te moeten herbeginnen.
3- hoewel niet altijd gemakkelijk voor jullie maar het zou nuttig zijn dat bij het kiezen van een bepaald product er meer aanverwante producten worden getoond (bv connectoren om de verbinding te maken, voeding suggesties, ...

Bitpc

Ja, ging vlot

Verbeterpunten of tips (optioneel)

Shop werkt niet goed in IE browser

Geen serienummers in barcodeformaat op goederen-> moeilijk voor receptionnering en garantie tracking

tom.carton@tractebel.engie.com

Duidelijke website met snelle levering

Yvan Boumal

Zeer gemakkelijk.