9/10
9/10
9.2/10

1827 Reviews

Wim Kobben / Erasmus IT Services

5/10

Kan beter, browser functies lopen vast bij configureren. Moest toestel al 2 keer resetten om het werkend te krijgen. Helaas ben ik / zijn wij als ICT bedrijf een andere support gewend dan antwoorden... Kan beter, browser functies lopen vast bij configureren. Moest toestel al 2 keer resetten om het werkend te krijgen. Helaas ben ik / zijn wij als ICT bedrijf een andere support gewend dan antwoorden krijgen uit een handleiding en dat is jammer. Geeft helaas een negatief gevoel. Verder is er nog een minpunt aan de hardware. De hardware ondersteund geen HTTPS en dat is toch wel een veiligheidsrisico. Hier zou dringend iets aan gedaan moeten worden.
Ik hoor graag van u.

M.v.g. Wim Kobben, Erasmus IT Services

weten wij nog niet. Zijn nog aan het testen.

Betere Firmware ontwikkelen, Toestel loopt namelijk vast

Reactie Antratek Electronics:

Beste Wim,
We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het product. U noemde 2 gevallen waarbij de browser “vastliep”: bij de tijdschema’s en bij de Cloud-functie. Om deze te laten werken...
Beste Wim,
We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het product. U noemde 2 gevallen waarbij de browser “vastliep”: bij de tijdschema’s en bij de Cloud-functie. Om deze te laten werken moest u eerst een verbinding met een NTP server maken en voor de Cloud moest u eerst een account aanmaken. Dit staat in de handleiding, vandaar dat wij dat aan u meldde. Dat het apparaat geen HTTPS ondersteunt, is vermeld in de specificatie. U kunt gebruik maken van de mogelijkheid om het apparaat te retourneren.
Met vriendelijke groeten,
Antratek Electronics

Rene

9/10

Artikel snel verzonden.

Prijs goed, snelle levering, goede communicatie

John Tromp

10/10

Probleemloos en professioneel

Snel en probleemloos

LoRa

6/10

Lange levertijd

Groot assortiment

Levertijd

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Zeer slecht. 14-02-2023 bericht ontvangen dat bestelling onderweg is naar afhaalpunt, nu 18-02-2023 nog steeds niets ontvangen

Rolf

9/10

Het bestellen en (snelle) levering van de Luxonis camera ging prima. De camera wordt zonder USB kabel geleverd. Op de pagina waar de camera besteld wordt, werd onderaan de pagina een USB kabel... Het bestellen en (snelle) levering van de Luxonis camera ging prima. De camera wordt zonder USB kabel geleverd. Op de pagina waar de camera besteld wordt, werd onderaan de pagina een USB kabel getoond. Ik dacht dat deze kabel de bijbehorende USB kabel was en heb niet verder gecontroleerd of het de goede kabel is. Na levering bleek dat het een USB 2.0 kabel is en geen USB 3.0 kabel. Ik had dus moeten controleren of het de juiste kabel is. Het gaat niet over een groot bedrag, maar het is toch jammer dat ik alsnog een USB kabel (ergens anders) moest bestellen. Tip voor Antratek: laat de kabel niet meer zien of neem in het assortiment een USB 3.0 kabel op.

Snelle levering

Zie mijn opmerking hierboven

PostNL is een betrouwbare vervoerder en komt binnen het opgegeven tijdslot. Tijdslot is ook niet zo groot als bij andere vervoerders.