Timo van Haaren

Geef op de website eerder aan als er een product niet op voorraad is.

Reactie Antratek Electronics:

Beste Timo,
Beste Timo,
Dit product stond op onze website met een levertijd van 1-2 weken aangezien de Nvidia Jetson AGX 64GB Orin Developer Kit een heel nieuw product is en we deze nog niet standaard op voorraad hadden liggen, dit wordt bij het product, in de winkelwagen en in de bestelbevestiging gecommuniceerd.
Helaas heeft de fabrikant Nvidia problemen ondervonden om distributeurs op tijd uit te kunnen leveren, mede door de grote vraag en productie vertragingen. Hierdoor hebben wij uw order een weekje later pas kunnen versturen. We maken altijd inschattingen van levertijden op basis historische data en de toezeggingen van de fabrikanten, echter kan het wel eens gebeuren (vooral in deze tijden) dat er ergens in het gehele proces een vertraging oploopt. Daarbij zien we ook nog eens dat de door u gekozen vervoerder GLS het pakketje vertraagd heeft geleverd.
Gelukkig was er in de tussentijd wel contact met onze klantenservice, maar willen toch nog even namens Nvida en GLS excuses aanbieden voor de vertraging. We hopen op een succesvol project met uw Jetson AGX 64GB Orin Developer Kit.
We zien dat u wel tevreden was over het bestelgemak en de klantvriendelijkheid, daar zijn we erg blij mee.
Antratek Electronics

Stefan Gerlag

Goed geregeld, snelle service.

Matthias

Goede prijs, snel geleverd

Marty Dekkers

Makkelijk een account aanmaken en bestellen en leveren supersnel

zoeken in webshop

Mark De Ruiter

Levering was vlot, prima in orde

Mooi assortiment aan producten voor de elektronicahobbyist

- Bij het afrekenen was tijdens het invullen van adres e.d. de website steeds bezig zaken te herladen (waaronder de winkelwagen), met een 'waas' als overlay op het scherm en het draaiende... - Bij het afrekenen was tijdens het invullen van adres e.d. de website steeds bezig zaken te herladen (waaronder de winkelwagen), met een 'waas' als overlay op het scherm en het draaiende 'bezig'-logo. Dit onderbrak het invullen dan steeds.
- Het was mij niet vooraf duidelijk dat mijn pakketje in de brievenbus zou worden bezorgd. Wellicht heb ik dat gemist, anders zou dat wellicht nog aangegeven kunnen worden.

Benoit Leffray

Snelle levering en geweldige producten

A.P. van Nieuwenhuijzen

Snelle levering.
M.b.v. de aangegeven internet-gebruiksaanwijzing van de fabrikant van de Femto Gateway WLRGFM-100 goed te installeren:
LoraWAN-installatie bij TTN vraagt wel heel goed...
Snelle levering.
LoraWAN-installatie bij TTN vraagt wel heel goed vooraf inlezen en daarna zeer accuraat invoeren van informatie.

Prijs is (relatief) ook goed

Bij voorkeur dit soort Gateway initieel installeren aan de 1st router/switch bij de plek waar internet het huis binnenkomt, want verderop in het LAN moet je communicatie-aspecten gaan regelen zoals... Bij voorkeur dit soort Gateway initieel installeren aan de 1st router/switch bij de plek waar internet het huis binnenkomt, want verderop in het LAN moet je communicatie-aspecten gaan regelen zoals port-forwarding.
Om de Gateway gunstiger te positioneren t.a.v. rf-dekking wil verbinding via Powerline wel eens helpen als die 1st router/switch in de meterkast is opgeborgen: kost iets meer, maar is eenvoudiger dan extra kabel gaan trekken.

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Waarschuwingstijd vóór aflevering is kort, en heb niet de indruk dat goed gekeken wordt of iemand thuis is, want heel snel melding wordt afgeleverd bij afhaalpunt.

publq

Keurige afhandeling. Zoals ik verwacht van een degelijke webwinkel.

Wim Huisman

Snelle levering en goed verpakt.

Snelheid van levering.

Ik had aangegeven dat het pakje afgeleverd moest worden bij een TNT afhaalpunt, maar het werd toch thuis bezorgd. Gelukkig was er iemand thuis.

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Ben van der Linden