Onno Wortel

Vriendelijk, Snel en Behulpzaam

Keep up the good job

Nee

Geert Goossens

Snelle levering, goede prijs.

scherpe prijs, snelle levering

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

tracking van GLS mails (levering vrijdag) kwam niet overeen met de track en trace van de winkel (levering maandag), ook geen uur van levering opgegeven... Maar het is uiteindelijk vrijdag avond... tracking van GLS mails (levering vrijdag) kwam niet overeen met de track en trace van de winkel (levering maandag), ook geen uur van levering opgegeven... Maar het is uiteindelijk vrijdag avond geleverd.

gerald lucassen

Snel en goed

snelle afhandeling

Rob Weijers

Supersnelle levering

Paul Sinnema

Makkelijk en snel

Max Ham

Duidelijk wat er wel/niet op voorraad is,erg makkelijke bestel procedure en binnen 24 uur geleverd.

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

PostNL staat niet bij de dropdown van verzendmethode. PostNL liet duidelijk weten in welk tijdsvlak ze zouden komen.

Timo van Haaren

Geef op de website eerder aan als er een product niet op voorraad is.

Reactie Antratek.nl:

Beste Timo,
Beste Timo,
Dit product stond op onze website met een levertijd van 1-2 weken aangezien de Nvidia Jetson AGX 64GB Orin Developer Kit een heel nieuw product is en we deze nog niet standaard op voorraad hadden liggen, dit wordt bij het product, in de winkelwagen en in de bestelbevestiging gecommuniceerd.
Helaas heeft de fabrikant Nvidia problemen ondervonden om distributeurs op tijd uit te kunnen leveren, mede door de grote vraag en productie vertragingen. Hierdoor hebben wij uw order een weekje later pas kunnen versturen. We maken altijd inschattingen van levertijden op basis historische data en de toezeggingen van de fabrikanten, echter kan het wel eens gebeuren (vooral in deze tijden) dat er ergens in het gehele proces een vertraging oploopt. Daarbij zien we ook nog eens dat de door u gekozen vervoerder GLS het pakketje vertraagd heeft geleverd.
Gelukkig was er in de tussentijd wel contact met onze klantenservice, maar willen toch nog even namens Nvida en GLS excuses aanbieden voor de vertraging. We hopen op een succesvol project met uw Jetson AGX 64GB Orin Developer Kit.
We zien dat u wel tevreden was over het bestelgemak en de klantvriendelijkheid, daar zijn we erg blij mee.
Antratek Electronics

Stefan Gerlag

Goed geregeld, snelle service.

Matthias

Goede prijs, snel geleverd