Ben Geesink

Goed.

Ruime keuze, goede producten.

Luc De Rijck

Handig dat je uit enkele transporteurs kan kiezen voor je pakje.

Keuze transport

Henk

Meer info is handig

Niks bijzonders

De gps met rtk heeft alleen meerwaarde door gebruik te kunnen maken van base station of gebruiken van service. Eer info daar zelf over verschaffen of tenminste waarschuwingen zoals. “Wil je eigen... De gps met rtk heeft alleen meerwaarde door gebruik te kunnen maken van base station of gebruiken van service. Eer info daar zelf over verschaffen of tenminste waarschuwingen zoals. “Wil je eigen base station gebruiken, dan moet je ook nog antenne van 120€ erbij kopen” is handig. De waarschuwingen voor gebruik is het gene wat duidelijk maakt wat voor een onderdelen en nog meer nodig zijn, en is nu niet makkelijk te zien. Wat nu voor ons vertraging in project oplevert

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Maakt me niet uit, zolang maar veilig is. En kwam in doorweekte envelop, in standaard plastic zakjes binnen, niet eens elektrostatisch beveiligde zakjes. Wat de norm is bij AliExpress 2€ PCB’s maar... Maakt me niet uit, zolang maar veilig is. En kwam in doorweekte envelop, in standaard plastic zakjes binnen, niet eens elektrostatisch beveiligde zakjes. Wat de norm is bij AliExpress 2€ PCB’s maar bij deze nederlandse verkochte 190€ pcb niet

Reactie Antratek Electronics:

Beste Henk,
Beste Henk,
Dank voor de tips voor meer info. De beschrijving op onze website bestaat uit de belangrijkste kenmerken van het product. Onder de beschrijving vind je de benodigde accessoires. Er staat ook altijd een link bij naar de website van de fabrikant. Daar vind je wat er allemaal nodig is om het product te kunnen gebruiken.
Wij verkopen de producten altijd in de originele fabrieksverpakking. De GPS-RTK modules zitten in veilige zakjes. Deze modules kan je gebruiken zonder dat je een elektrostatisch-veilige werkomgeving moet hebben.
Met vriendelijk groet,
Antratek Electronics

Sara Nguyen

Snelle verzending!

Remond Berendsen

Bestellen ging eenvoudig en werd snel geleverd.

WPPG

Top

bereikbaar, geven feedback en wisten probleem op te lossen.
Ik kreeg alleen een aantal keer de verkeerde code.

sleutel van lorawan sensor stond op verpakking (doos) en niet op product, die had ik per abuis weg gegooid

Jason

Goed en snel geleverd.

Verzend kosten zijn wat duur.

Luc van Rhijn

Interessante producten voor een goede prijs en deskundig personeel

De nieuwsbrief met actuele producten

Jeroen van Veen

Gemakkelijk bestellen, supersnel geleverd, niche product op voorraad

Snelle levering, duidelijke informatie rondom levering

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Zal een reden hebben waarom jullie een lijst met bezorgaanbieders hebben om uit te kiezen. Volgende keer kies ik bij voorkeur liever geen UPS meer. Misschien van te voren kunnen aangeven of een... Zal een reden hebben waarom jullie een lijst met bezorgaanbieders hebben om uit te kiezen. Volgende keer kies ik bij voorkeur liever geen UPS meer. Misschien van te voren kunnen aangeven of een bestelling naar een afleverpunt kan? Bij UPS was dit niet mogelijk/onduidelijk(moest een extra account ervoor aanmaken en daarna nog niet mogelijk) en werd de levertijd/datum 3 keer verzet.

S Warners

Enige zaak die de SDR spullen had die ik zocht.

Prima vervoerder