Jamy

Snelle levering!

Davey

Ik wacht al een week om mijn pakketje terwijl er op de site staat 1-3 werkdagen daar gaat het dus al mis plus jullie vragen mij om een beoordeling maar ondertussen heb ik nog niks ontvangen, waar...

Angela

Snelle levering!

Netty de fretes

Prima shop,binnen n paar dagen mijn bestelling binnen

Vlotte levering

Bestellingen worden snel verwerkt en toegestuurd.

Ik heb mijn bestelling woensdag geplaatst en het is nu zaterdag en heb nog steeds niks ontvangen dus mijn ervaringen zijn niet zo goed

Reactie Anouk.shop:

Goedemiddag, we hebben direct contact met u geprobeerd op te nemen, maar we hebben helaas nog niets van u terug gehoord.
We hanteren 1-3 werkdagen verzendtijd. Meestal lukt het binnen een dag te verzenden. Echter, hierbij rekenen we vanaf het moment van betalen en niet van bestellen. In geval van online betalen met iDeal, BanContact of Paypal is er geen verschil. Echter, bij een betaling achteraf per bank, zoals u heeft gekozen, kan het dus wat langer duren.
U heeft uw producten als het goed is binnen 3 werkdagen ontvangen en we hopen dan ook dat u alsnog tevreden bent met de levertijd. We hebben de verzendinformatie nog wat aangepast en hopen dat deze nu duidelijker is: https://www.anouk.shop/Levertijd-en-Verzendkosten