Al een aantal keer sugarbearhair gekocht and I love it!!!

Laag geprijsd, snelle levering met een leuk presentje

Prima, bestelling snel in huis.

Shalinie

Ik kreeg in eerste instantie het verkeerde artikel geleverd. Na goede communicatie kreeg ik mijn juiste bestelling een paar dagen later met een leuk presentje!
Ik zal zeker in de toekomst...
Ik zal zeker in de toekomst opnieuw een bestelling plaatsen.

Linet Breederland

Nadat één en ander mis is gegaan heeft Anouk.shop het volledig hersteld.. bedankt daarvoor. Klasse!

Snelle levering, produkt prima

Ik heb al een paar keer besteld, elke keer snelle levering en een klein cadeuatje erbij.

Leen

Heel vriendelijk, snelle levering, voordelige prijzen. Een echte aanrader

Paulie Zijlmans

Op de beurs in Gorinchem vorig jaar waar ik met mijn collega was, zag ik jullie staan met een heerlijke olie. Ik ben helemaal verliefd geworden op dit product. Het is prachtig voor je haren, huid en... Op de beurs in Gorinchem vorig jaar waar ik met mijn collega was, zag ik jullie staan met een heerlijke olie. Ik ben helemaal verliefd geworden op dit product. Het is prachtig voor je haren, huid en het ruikt heerlijk..Net Een orde binnen gehad en een klant aanbevolen die het graag wilde kopen!
Succes!!