De eerste keer een bestelling gedaan dus ik weet nie veel

Tamara

Snelle levering, duidelijke informatie. Jammer van het minimale bestedingsgedrag om de verzendkosten niet te hoeven betalen. Wel heel leuk dat er een extraatje in de doos zat!

Tamara

Snelle levering, duidelijke informatie. Alleen jammer van het minimale bestedingsgedrag om de verzendkosten niet te hoeven betalen.

Rilana

Niets op aan te merken, goede service en snelle levering met leuk presentje!

Claudia

Supersnelle levering en geeft antwoord op vragen.

Alice

Tevreden, omdat mijn spullen op tijd zijn bezorgd.

David

Ik wacht nog altijd op mijn bestelling! Graag uw feedback aub

Reactie Anouk.shop:

Goedemiddag, Het kan helaas wel eens gebeuren dat de bezorging niet vlekkeloos verloopt of dat er iets anders mis gaat. Het beste kunt u contact opnemen door te reageren op de bestelbevestiging of... Goedemiddag, Het kan helaas wel eens gebeuren dat de bezorging niet vlekkeloos verloopt of dat er iets anders mis gaat. Het beste kunt u contact opnemen door te reageren op de bestelbevestiging of door contact met ons op te nemen: https://www.anouk.shop/contact Dan kunnen we direct laten weten wat er aan de hand is en de bezorging in orde maken. Vriendelijke groeten, Anouk

Pakket is snel geleverd en kreeg ook nog een cadeautje erbij. De kauwbare hairburst supplementen zijn echt super ! Prachtig glanzig lang haar en ze smaken lekker . Echt een aanrader voor de gene die... Pakket is snel geleverd en kreeg ook nog een cadeautje erbij. De kauwbare hairburst supplementen zijn echt super ! Prachtig glanzig lang haar en ze smaken lekker . Echt een aanrader voor de gene die snel lang gezond haar wil .

Heel goed! Snelle levering