Lena

Heb gister iets besteld... kreeg een vaag mailtje van bevestiging. Vandaag geprobeerd contact te zoeken maar staat geen telefoonnummer alleen een mail waarop ik ook geen antwoord heb gekregen. Kan... Heb gister iets besteld... kreeg een vaag mailtje van bevestiging. Vandaag geprobeerd contact te zoeken maar staat geen telefoonnummer alleen een mail waarop ik ook geen antwoord heb gekregen. Kan verder niks over ze vinden op internet dus hoop dat ik niet ben opgelicht! Heb er geen goed gevoel bij en wil t liefst mn bestelling annuleren. Misschien handig om een telefoonnummer erbij te vermelden

Lena

Supergoed geholpen en snelle levering!

Angel

Hopelijk goed. Heb bestelling nog niet binnen.

Al-Badran Roaa

Zeer slecht. De bestelling moet binnen 1 tot 3 werkdagen worden geleverd. Vandaag is het de vijfde dag en ik heb niets ontvangen, zelfs het trackingnummer heeft me niet bereikt.

Larissa guerriero

Ik heb het voor de eerste keer gebruikt en Mijn haar voelt heel zacht aan en het glanst mooi ben benieuwd na een paar maand

Kim

Super snelle en correcte levering. Scherpe prijs.

Samantha

Producten prima binnen na ongeveer een weekje, echter was de fles van mijn conditioner maar voor de helft gevuld en de shampoo zat wel vol.