Suzanne

Goede communicatie en snelle levering

Duidelijke informatie

Ik kochtte een Zorua plushie en vind nog meer zeldzame plushies op de site, er is een groot aanbod met echte officiele producten, de tags zitten er nog aan om het te bewijzen.

Snel verzonden en wordt up to date gehouden met emails.

Reactie Aniworld4u.com:

hallo
hallo
we zijn momenteel bezig om onze webshop over te zetten naar een ander platform, omdat onze huidige ermee stopt per 1 juli. daarom is deze huidige de afgelopen 2 maanden niet echt ge-update met nieuwe producten.
graag nodigen we u uit om een kijkje te nemen bij onze nieuwe: https://aniworld4u.theshopbuilders.net/
de domeinnaam zal pas overgezet worden wanneer alles klaar is.
we werken de pokemon knuffels af op pokedex nummer, en Kanto is bijna klaar ;)

M

Mooie knuffels, goeie service

groot aanbod, er wordt snel gereageerd op vragen etc en ze zijn flexibel

E. Derksen

Zeer goed. Hadden net de dingen waar ik naar op zoek was. Redelijk geprijsd, zeer snelle verzending. Alles in goede staat ontvangen. Op de hoogte gehouden van bestelling status. Erg tevreden.

Zeer snelle verzending. Bestellingen in goede staat ontvangen. Constante updates van bestelling.

Steven

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer aangenaam..

Als ik weer wat wil hebben kom ik zeker terugđź‘Ť

Zeer snelle service,
Wordt goed geholpen via de app

Maxine

Super ervaring!!

Snelle levering sneller dan vermeld staat op de site. De foto’s komen overeen met het product dat je krijgt

Very good

Communication via Facebook

Asia

Geweldig: duidelijk, vriendelijk, klantgericht!

Alles zoals je dat als klant zou willen :)

Alex

Erg blij met de knuffel! :)
de site is makkelijk te gebruiken, en er werd regelmatig een mail gestuurd als het pakket verzonden en ingepakt werd. erg goede service!

makkelijk te gebruiken site

Joop

Pluche pokemonfiguur besteld. Op tijd geleverd. Erg hoge verzendkosten voor zo'n toch al prijzige knuffel. Ook nog (best flauw) 235 ct. extra kosten voor betaling via ideal.

Reactie Aniworld4u.com:

beste,
beste,
het is bij andere bedrijven zo die gratis verzending aanbieden, dat deze de verzendkosten doorberekenen in de prijs, ditzelfde geld voor de transactie kosten. dus al je 2 producten bij hun koopt hebben ze extra winst, omdat hun de verzendkosten in ieder product zitten.
Met de transactie kosten hetzelfde. maar wist je dat Ideal en andere betaal mogelijkheden niet gratis in gebruik zijn? wij berekenen slechts 25cent voor Ideal en de rest nemen wij voor onze eigen rekening, dus zelfs dat berekenen wij niet door in de prijs. (vroeger was het 1 euro zelfs. ) kortom wij berekenen geen kosten in de verkoopprijs van het product. dit staat tevens vermeld bij de FAQ.
tevens maken wij gebruik van een one-page checkout. dit betekend dat je alles te zien hebt op 1 pagina. alles is daar op te zien, wellicht heb je over een paar dingen heen gekeken. o.a per bank overschrijving is namelijk gratis. je moet dan enkel naar je bank account gaan, en zelf handmatig het geld overmaken.
Over de prijs van de knuffel; u heeft een pokemon center knuffel aangeschaft, dat is het duurste merk aan pokemon knuffels dat er bestaat, wij houden de prijs al zo laag mogelijk, en houden er weinig marge aan over.
we hopen dat u een andere inzicht van ons heeft gekregen na dit allemaal uit te hebben gelegd. graag zouden we zien als u, uw review zou herzien in positieve zin.
mvg
aniworld4u