&Work

W. F.

Kort en gemakkelijke doorverwijzing naar het bedrijf.

Toelichting:

Ja wat kan ik er over zeggen. Zo ongeveer hetzelfde als al die andere bedrijven waarvan de naam mij niet meer bij zal blijven. Dit omdat al de bedrijven hetzelfde doen. Sluizen je door naar een... Ja wat kan ik er over zeggen. Zo ongeveer hetzelfde als al die andere bedrijven waarvan de naam mij niet meer bij zal blijven. Dit omdat al de bedrijven hetzelfde doen. Sluizen je door naar een bedrijf met een redelijk vage omschrijving van de job.
Mijn voorkeur blijft nog steeds direct contact met het bedrijf die de vacature heeft openstaan. Dan weet je direct waar je aan toe bent ipv. we hebben iets waar jouw profiel goed op aansluiten ;)

Niets persoonlijks maar gewoon een enorm overaanbod aan wervende partijen waarbij de een niet onder doet voor de ander.

Mark

Bonque staat je ten alle tijden goed bij. Ze hebben goed geluisterd naar mijn wensen, daar een aantal interessante bedrijven bij gezocht, en uiteindelijk me uiteindelijk aan een leuke baan geholpen.

Maikel Hoek

Ik heb een erg goede ervaring bij Bonque.

Toelichting:

Ik heb binnen no time een baan weten te vinden die bij mij paste en waar ik het nu nogsteeds naar mijn zin heb

Maartje

Goede suggesties gekregen en fijne begeleiding bij de sollicitaties.
wel enigszins druk ervaren bij de acceptatie van de baan

Toelichting:

Tijd nodig voor keuze, ik werd voor mijn gevoel een beetje opgejaagd. Verder wel heel correct in de afhandeling van de vragen die ik nog had over de arbeidsvoorwaarden

Rob Jongeneel

Op maandag ochtend werd ik benaderd door Sean van Bpnque om een afspraak te maken voor een 1e gesprek bij de werkgever terwijl ik in het weekend had gesolliciteerd! Geweldig, vond ik dat. In het... Op maandag ochtend werd ik benaderd door Sean van Bpnque om een afspraak te maken voor een 1e gesprek bij de werkgever terwijl ik in het weekend had gesolliciteerd! Geweldig, vond ik dat. In het verdere traject heeft Sean ook gezorgd voor feedback over het 2e gesprek en de aanbieding. Hij zat er bovenop en dat wordt erg gewaardeerd.

Eugene Blommaert

Amir van Bonque heeft mij ontzettend goed geholpen en was erg hands-on met het vinden van een passende job.

E Roelofs

Bonque heeft mij uitstekend geholpen met hun hulp in de zoektocht naar een nieuwe baan. Ze denken goed mee, nemen je een hoop werk uit handen en hebben een goed aanbod van vacatures, en een goed... Bonque heeft mij uitstekend geholpen met hun hulp in de zoektocht naar een nieuwe baan. Ze denken goed mee, nemen je een hoop werk uit handen en hebben een goed aanbod van vacatures, en een goed beeld van hoe elk bedrijf is en of je er bij zou passen.

Ilse Paanakker

Halve wegen november werd ik door Bonque benaderd voor een nieuwe baan.
ik kwam in contact met Desley.
Ik ben kritisch, dus ik ga niet zo gauw in op een voorstel.
Maar Desley wist...
Halve wegen november werd ik door Bonque benaderd voor een nieuwe baan.
ik kwam in contact met Desley.
Ik ben kritisch, dus ik ga niet zo gauw in op een voorstel.
Maar Desley wist mij te overtuigen.
Allereerst heeft hij uitgebreid de tijd genomen om zich te verdiepen in mijn achtergrond en mijn wensen voor de toekomst.
Daarna heeft Desley op basis van mijn wensen toch met een aantal bedrijven contact opgenomen en ik ben aangenomen bij een van de bedrijven.
Gedurende het proces heeft Desley rekening gehouden met mijn wensen.
Ik ben zeer tevreden met Desley als recruiter.
Hij duidelijk, komt zijn afspraken na, snel en adequate acties, zegt eerlijk zijn inzichtelijke mening.
Het was een fijne samenwerking met Bonque/Desley.
Dank je wel! Desley.

Hans van der Linden

Enkele weken geleden werd ik door Bonque benaderd voor een nieuwe baan. Tijdje niets gehoord, maar kort geleden nam Desley contact met me op. Sindsdien ging alles snel; meteen het eerste contact... Enkele weken geleden werd ik door Bonque benaderd voor een nieuwe baan. Tijdje niets gehoord, maar kort geleden nam Desley contact met me op. Sindsdien ging alles snel; meteen het eerste contact waaraan Desley me voorstelde heeft tot een nieuwe baan geleid. Een hele goede match. Binnenkort ga ik mijn nieuwe contract tekenen. Ik heb heel veel zin om in mijn nieuwe baan te beginnen.

Dank je wel Desley voor de snelle en adequate acties. En dank ook Bonque voor de prettige samenwerking.

Paul Visser

Prima ervaring,

Toelichting:

goed contact, niet te opdringerig.