&Work

Jordy Verweijen

Nadat ik me had ingeschreven op werk.nl nam bonque contact met me op en had ik binnen twee weken een goed passende baan.

Pim van Ewijk

Benaderd door Desley Williams voor een afstudeeropdracht. Na even een gesprekje over wat precies mijn wensen waren had hij wel iets in gedachten. Hierna snel een gesprek met zijn bedrijf... Benaderd door Desley Williams voor een afstudeeropdracht. Na even een gesprekje over wat precies mijn wensen waren had hij wel iets in gedachten. Hierna snel een gesprek met zijn bedrijf ingeplanned. Desley hierna ook erg geïnteresseerd in hoe het ging waarbij hij ook daadwerkelijk luisterde en met de feedback weer terug ging naar het bedrijf.

Toelichting:

Fijne ervaring, snel geregeld en geen onzin. Luistert ook goed naar de wensen.

Chris Lippelt

Positief. Dankzij Bonque en Sean in bijzonder heb ik als 50 plusser een fijne nieuwe job en weer perspectief.

Zie hierboven beschreven

Perry van Dijk

Mijn ervaring is erg goed geweest. Bonque, en met name Donny is op mij overgekomen als een zeer professioneel iemand die duidelijk goed is in wat hij doet. Hij stelt de juiste vragen en geeft... Mijn ervaring is erg goed geweest. Bonque, en met name Donny is op mij overgekomen als een zeer professioneel iemand die duidelijk goed is in wat hij doet. Hij stelt de juiste vragen en geeft heldere en concrete informatie.

Toelichting:

Begin oktober werd ik telefonisch benaderd door Donny van Bonque. Hij legde mij telefonisch een vacature voor waarvan hij vond dat ik daar goed op aan zou sluiten. Al snel bleek dat deze vacature... Begin oktober werd ik telefonisch benaderd door Donny van Bonque. Hij legde mij telefonisch een vacature voor waarvan hij vond dat ik daar goed op aan zou sluiten. Al snel bleek dat deze vacature inderdaad mooi aansluit bij mijn wensen, ambities en kwaliteiten. Na wat mailverkeer is mijn CV voorgelegd bij de klant en is alles vrij vlot verlopen.

Gedurende het gehele traject hebben Donny en ik met regelmaat contact gehad m.b.t. de voortgang. Heel fijn om samen te werken met een bedrijf en een persoon die het belang van de klant weer centraal hebben staan.

Woute hovius

2 keer een baan gevonden via bonque. Goed contact mee gehad

Toelichting:

Bonquebluisterd naar zijn sollicitanten en stuurt je niet naar plekken waar je echt niet heen wil. Ze zoeken echt naar een match en plaatsen niet om het het plaatsen maar om te helpen.

Rutger van der Kraats

Pro-actief en persoonlijk contact! Deze organisatie neemt net dat stapje extra, en dat is prettig samenwerken!

Zou Bonque bij iedereen aanraden

Joshua Hiwat

Top ervaring gehad. Kan niets beters wensen!

Amir & Jan ernst

Joshua van Londen

Top ervaring. Ben momenteel werkzaam bij een top bedrijf. Dank!

Bianka Revill-de Reus

Makkelijker gaat niet.Gesolliciteerd en een beetje later de eerste telefontje gehad.Niet lang daarna de eerste kennismaken gesprek met de bedrijf. Een week later nog een keer en een baan.
Naar...
Naar de eerste kennismaking een gesprek met Sean van Bonque om te zien hoe het kennismakingsgesprek verlopen is.
Hulp en advies was ook heel goed van Bonque.

binni

I am looking for web developement position in north holland, and Bonque has many connection and business developer manager understand what i am looking for and stituation, and helping me to connect... I am looking for web developement position in north holland, and Bonque has many connection and business developer manager understand what i am looking for and stituation, and helping me to connect positions. I already have one interview from him today is first time to talk to him. but he is very helpful.

Toelichting:

I fill the form of postions and submit and manager contacted me , asked about me and he gave a good list to apply.