Peter Nagy

Een prettige en professioneel bedrijf met goed mensen

Toelichting:

Ik ben door een medewerker ( zoë ) benaderd via LinkedInn. Dat vind ik erg prettig. Meteen goede klik, goede samenwerking. Toen ze op vakantie was heb ik ook veel met Lucas gesproken. Over de... Ik ben door een medewerker ( zoë ) benaderd via LinkedInn. Dat vind ik erg prettig. Meteen goede klik, goede samenwerking. Toen ze op vakantie was heb ik ook veel met Lucas gesproken. Over de voortgang van verschillende sollicitatie. Uiteindelijk een nieuwe uitdaging via deze twee top mensen

Reactie &Work - ervaringen ICT-ers:

Wauw Peter, wat een toffe review! Dankjewel en heel veel geluk in je nieuwe job! - Team &Work

Mark

Goeie en fijne samenwerking (ondanks geen match)

Toelichting:

Ik ben bij een klant van &work langs gegaan op gesprek wat een fijne kennismaking en comfortabel gesprek was. Helaas is er in de tussentijd een andere actieve vacature met een contract gekomen wat... Ik ben bij een klant van &work langs gegaan op gesprek wat een fijne kennismaking en comfortabel gesprek was. Helaas is er in de tussentijd een andere actieve vacature met een contract gekomen wat gunstiger was voor mij. Dit werd volledig begrepen en er kwam geen push back, wat ik bij andere recruitment bedrijven wel ervaarde.
Ik kan het iedereen aanbevelen om in contact te komen met Demi of Vera, dit zijn twee van de vele toppers die ze hier hebben lopen!

SneakersGames

Dit is een plaag

Toelichting:

Ongewenst opgebeld worden. Beleeft neen zeggen. Toch nog gemailed worden.

Reactie &Work - ervaringen ICT-ers:

Beste Octavian, je hing inderdaad de hoorn op voordat we je konden uitleggen dat we een geschikte kandidaat voor jouw openstaande vacature gevonden hadden. Dat vonden we jammer en we dachten dat het... Beste Octavian, je hing inderdaad de hoorn op voordat we je konden uitleggen dat we een geschikte kandidaat voor jouw openstaande vacature gevonden hadden. Dat vonden we jammer en we dachten dat het dan wellicht makkelijker was om in een mail uit te leggen wat we je zo graag wilden vertellen. Net zo makkelijk weg te klikken immers, als het je niet bevalt... Onze oprechte excuses dat dit zo in het verkeerde keelgat is geschoten. Je account hebben we inmiddels geblokkeerd zodat we je nooit meer lastig zullen vallen, mochten we weer eens denken een geschikte kandidaat voor je openstaande vacature te hebben. Alle geluk voor de toekomst gewenst. - Team &Work

Lydia

Goede ervaring

Toelichting:

Ik ben door een medewerker (Debbie) benaderd via LinkedInn. Dat vind ik erg prettig. Meteen goede klik, goede samenwerking. Verdere afhandeling zeer goed verlopen.

Restaurant

Restaurant

Thanks

Krijn Moens

Zeeer, zeer slecht

Toelichting:

Via Linkedin word ik ongevraagd benaderd, waar ik niet op reageer. Vervolgens word ik gebeld en meld ik duidelijk dat ik geen interesse heb en geen contact wil. Ook dat is tegen dovemansoren gezegd.... Via Linkedin word ik ongevraagd benaderd, waar ik niet op reageer. Vervolgens word ik gebeld en meld ik duidelijk dat ik geen interesse heb en geen contact wil. Ook dat is tegen dovemansoren gezegd. Twee dagen later krijg ik een wervende email. Als je zo weinig respect en begrip voor ondernemers (en misschien wel potentiele klanten) hebt, ben je niets anders dan een spamorganisatie.

&Work heeft bedrijven uitgekozen die goed bij mijn profiel pasten. Hierdoor heb ik snel nieuw werk gevonden. De begeleiding hierin was prima.

Jeffrey van der Kruit

Halil heeft mij erg goed geholpen bij het vinden van een werkgever na mijn bootcamp als full stack developer en kon binnen een week na mijn bootcamp al aan de slag met een traineeship. Voor of na... Halil heeft mij erg goed geholpen bij het vinden van een werkgever na mijn bootcamp als full stack developer en kon binnen een week na mijn bootcamp al aan de slag met een traineeship. Voor of na mijn sollicitatiegesprekken en toetsen hebben we contact gehad via linkedin of telefonisch om te vragen hoe het was gegaan of om wat tips te geven voor de volgende stap in het sollicitatieproces. Achteraf is hij ook nog benieuwd hoe het verloopt en of alles naar wens is bij de nieuwe werkgever.

Toelichting:

- Mijn CV aangevoden bij meerdere bedrijven.
- Telefonisch contact voor en na gesprekken.
- Voortgang en tips besproken.
- Eerste werkweek gevraagd hoe het verloopt en of het bevalt.

Guus Biemans

Goede communicatie over telefoon en mail. Goede begeleiding voor solicitatievoorbereidingen.

Ton

Praatjesmakers!

Toelichting:

"komen met aantrekkelijk CV" bij ons binnen maar na intake (en betaling) blijft er weinig van het CV over. Vervolgens is het maanden stil; enkel slechte matches; verzoeken worden genegeerd en... "komen met aantrekkelijk CV" bij ons binnen maar na intake (en betaling) blijft er weinig van het CV over. Vervolgens is het maanden stil; enkel slechte matches; verzoeken worden genegeerd en afspraken niet nagekomen.