&Work

Thanks

Krijn Moens

Zeeer, zeer slecht

Toelichting:

Via Linkedin word ik ongevraagd benaderd, waar ik niet op reageer. Vervolgens word ik gebeld en meld ik duidelijk dat ik geen interesse heb en geen contact wil. Ook dat is tegen dovemansoren gezegd.... Via Linkedin word ik ongevraagd benaderd, waar ik niet op reageer. Vervolgens word ik gebeld en meld ik duidelijk dat ik geen interesse heb en geen contact wil. Ook dat is tegen dovemansoren gezegd. Twee dagen later krijg ik een wervende email. Als je zo weinig respect en begrip voor ondernemers (en misschien wel potentiele klanten) hebt, ben je niets anders dan een spamorganisatie.

&Work heeft bedrijven uitgekozen die goed bij mijn profiel pasten. Hierdoor heb ik snel nieuw werk gevonden. De begeleiding hierin was prima.

Jeffrey van der Kruit

Halil heeft mij erg goed geholpen bij het vinden van een werkgever na mijn bootcamp als full stack developer en kon binnen een week na mijn bootcamp al aan de slag met een traineeship. Voor of na... Halil heeft mij erg goed geholpen bij het vinden van een werkgever na mijn bootcamp als full stack developer en kon binnen een week na mijn bootcamp al aan de slag met een traineeship. Voor of na mijn sollicitatiegesprekken en toetsen hebben we contact gehad via linkedin of telefonisch om te vragen hoe het was gegaan of om wat tips te geven voor de volgende stap in het sollicitatieproces. Achteraf is hij ook nog benieuwd hoe het verloopt en of alles naar wens is bij de nieuwe werkgever.

Toelichting:

- Mijn CV aangevoden bij meerdere bedrijven.
- Telefonisch contact voor en na gesprekken.
- Voortgang en tips besproken.
- Eerste werkweek gevraagd hoe het verloopt en of het bevalt.

Guus Biemans

Goede communicatie over telefoon en mail. Goede begeleiding voor solicitatievoorbereidingen.

Ton

Praatjesmakers!

Toelichting:

"komen met aantrekkelijk CV" bij ons binnen maar na intake (en betaling) blijft er weinig van het CV over. Vervolgens is het maanden stil; enkel slechte matches; verzoeken worden genegeerd en... "komen met aantrekkelijk CV" bij ons binnen maar na intake (en betaling) blijft er weinig van het CV over. Vervolgens is het maanden stil; enkel slechte matches; verzoeken worden genegeerd en afspraken niet nagekomen.

Jeroen Boute

Binnen een dag kreeg ik al feedback op mijn sollicitatieprocedure. In de mails die ik van ze kreeg zaten handige verwijzingen naar pagina's tussen die mij verder hebben geholpen met het voorbereiden... Binnen een dag kreeg ik al feedback op mijn sollicitatieprocedure. In de mails die ik van ze kreeg zaten handige verwijzingen naar pagina's tussen die mij verder hebben geholpen met het voorbereiden van de sollicitatie. Ismail Ouahhoud heeft mij goed voorbereid met de sollicitatie en dacht met me mee over eventuele vragen e.d. in het geval er een stilte mocht vallen in het sollicitatiegesprek.

Toelichting:

Vlotte service, meedenkende medewerkers en ze geven adequaat advies.

Kathy Sluiter

Ismail Ouahhoud heeft mij begeleid bij het sollicitatie proces bij Toomba. Mede dankzij zijn goede begeleiding ben ik daar nu aangenomen! Ik zou Ismail en Bonque dan ook graag aanbevelen aan anderen.

Toelichting:

Ik ben gewoon zeer tevreden over hoe Ismail mij begeleid heeft en heb dit dan ook als zeer prettig ervaren. Hij is een goede gesprekspartner en geeft ook goede adviezen voordat je op gesprek gaat.

Erika Van Esbroeck

Ik ben benaderd door een werknemer van Bonque in mijn zoektocht naar werk. Ik werk met meerdere recruiters samen maar de recruiter van Bonque heeft besloten om, zonder mijn weten, mijn CV naar... Ik ben benaderd door een werknemer van Bonque in mijn zoektocht naar werk. Ik werk met meerdere recruiters samen maar de recruiter van Bonque heeft besloten om, zonder mijn weten, mijn CV naar verschillende werkgevers te sturen. Omdat ik dit niet wist, is mijn CV zo dubbel bij werkgevers terecht gekomen. Dit komt absoluut niet goed over. Bovendien heb ik niet eens kunnen bekijken of ik wel wilde werken bij iedereen waar ze mijn CV naartoe hebben gestuurd. Ik heb die recruiter hierover aangeschreven en hij ging mij bellen om alles uit te leggen maar ik heb hem niet terug gehoord. Ik heb daarna nog een mail gestuurd omdat ik te weten was gekomen van een andere recruiter dat mijn CV tweemaal bij een werkgever was terecht gekomen. Ik heb hem gezegd dat ik niet meer wil samenwerken met hen en heb hierna nog niet eens een verontschuldiging gekregen.

anynon

Disappointing

Toelichting:

Not able to send a cv for an open position

Reactie &Work:

Hi! We're sorry to hear things went wrong. What seems to be the problem? For it should be possible to send a CV for open positions. Please let us know if there's anything we can help you with.