Prijsstelling
Kwaliteit dienstverlening
7.6/10
Betrokkenheid contactpersoon

Jack Corrigan

Mijn ervaring met Bonque is dat het een fijne samenwerking is. Ik heb te maken met verschillende werknemers van Bonque en kan het met ze allemaal goed vinden. Zij hebben ons een aantal keer geholpen... Mijn ervaring met Bonque is dat het een fijne samenwerking is. Ik heb te maken met verschillende werknemers van Bonque en kan het met ze allemaal goed vinden. Zij hebben ons een aantal keer geholpen met leuke deelnemers voor ons IT-traineeships.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

De heren van Bonque zijn altijd goed bereikbaar en denken graag met mij mee.

Bolden BV

Bonque (Desley William) is een prettige partij om mee te werken.

Bonque levert

MYMAP

Goede kandidaat gevonden via Bonque

Via via goede ervaring

Bratpack internetdiensten

Wij hadden altijd contact met Vinny, maar nu voor de laatste vacature met Desley, absoluut een waardig opvolger. Het begin verliep even stroef, maar dat is uiteindelijk meer dan helemaal goed... Wij hadden altijd contact met Vinny, maar nu voor de laatste vacature met Desley, absoluut een waardig opvolger. Het begin verliep even stroef, maar dat is uiteindelijk meer dan helemaal goed gemaakt waarvoor dank!

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Snelle duidelijke communicatie, altijd leveren (5 uit 5) en betaalbaar!

Acenius B.V.

Met Desley vonden wij snel getalenteerde medewerkers. Desley communiceert snel en werkt professioneel. Kortom het is een plezier om met Desley en Bonque samen te werken.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Bonque heeft ons verrast met goede kandidaten.

Danielle Verheijke / Softbrick

Met Bonque heb ik de afgelopen jaren fijn zaken gedaan, dit heeft wel te maken met een juiste persoon op de juiste plek binnen Bonque.
De samenwerking met Mike Gorter is echt geweldig!

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Dit heeft met name met de samenwerking met Mike Gorter te maken.

Carst Visualfabriq

De samenwerking met Tim en Bonque is uiterst aangenaam en succesvol voor ons geweest in de afgelopen 12 maanden. Zij hebben een zeer goede match kunnen vinden met onze -als startup vrij specifieke-... De samenwerking met Tim en Bonque is uiterst aangenaam en succesvol voor ons geweest in de afgelopen 12 maanden. Zij hebben een zeer goede match kunnen vinden met onze -als startup vrij specifieke- eisen en wensen op het gebied van de vereiste technische kennis, mentaliteit en enthousiasme.
Zij hebben een aanzienlijke groep interessante kandidaten kunnen vinden, waaruit wij drie goede werknemers hebben kunnen vinden waar we erg blij mee zijn. Zowel via de Extensive Search als direct via vacatures werkte dit proces goed.
Wij zijn tevreden over de werkwijze, het actief meedenken en de ervaring die Tim en Bonque in het proces brachten en ik zou hen aanraden aan elk bedrijf.

SmartTrackers

Bonque heeft voor ons een perfecte kandidaat gevonden.
Zeer snelle en soepele communicatie. Een erg prettige samenwerking.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Snelheid, informeel, prettige communicatie.

Syntec-IT

Brengen de klantwensen goed in kaart en kunnen snel schakelen. Inmiddels al 3 kandidaten via Bonque mogen verwelkomen binnen ons bedrijf.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Goede ervaringen vanuit het verleden, laten ons telkens weer voor Bonque kiezen.

Syntec-IT

Snel schakelen en goede kandidaten geleverd

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Snel schakelen en begrijpen het profiel wat wordt gezocht