&Work

Betrokkenheid contactpersoon

m

Erg goed

Waarom heb je gekozen voor &Work?

er wordt al met het eerste contact goed de tijd voor je genomen.

Dankjewel voor de sterren! :) - Team &Work

Peter Nagy

Een prettige en professioneel bedrijf met goed mensen

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ik ben door een medewerker ( zoë ) benaderd via LinkedInn. Dat vind ik erg prettig. Meteen goede klik, goede samenwerking. Toen ze op vakantie was heb ik ook veel met Lucas gesproken. Over de... Ik ben door een medewerker ( zoë ) benaderd via LinkedInn. Dat vind ik erg prettig. Meteen goede klik, goede samenwerking. Toen ze op vakantie was heb ik ook veel met Lucas gesproken. Over de voortgang van verschillende sollicitatie. Uiteindelijk een nieuwe uitdaging via deze twee top mensen

Reactie &Work:

Wauw Peter, wat een toffe review! Dankjewel en heel veel geluk in je nieuwe job! - Team &Work

Mark

Goeie en fijne samenwerking (ondanks geen match)

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ik ben bij een klant van &work langs gegaan op gesprek wat een fijne kennismaking en comfortabel gesprek was. Helaas is er in de tussentijd een andere actieve vacature met een contract gekomen wat... Ik ben bij een klant van &work langs gegaan op gesprek wat een fijne kennismaking en comfortabel gesprek was. Helaas is er in de tussentijd een andere actieve vacature met een contract gekomen wat gunstiger was voor mij. Dit werd volledig begrepen en er kwam geen push back, wat ik bij andere recruitment bedrijven wel ervaarde.
Ik kan het iedereen aanbevelen om in contact te komen met Demi of Vera, dit zijn twee van de vele toppers die ze hier hebben lopen!

SneakersGames

Dit is een plaag

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ongewenst opgebeld worden. Beleeft neen zeggen. Toch nog gemailed worden.

Reactie &Work:

Beste Octavian, je hing inderdaad de hoorn op voordat we je konden uitleggen dat we een geschikte kandidaat voor jouw openstaande vacature gevonden hadden. Dat vonden we jammer en we dachten dat het... Beste Octavian, je hing inderdaad de hoorn op voordat we je konden uitleggen dat we een geschikte kandidaat voor jouw openstaande vacature gevonden hadden. Dat vonden we jammer en we dachten dat het dan wellicht makkelijker was om in een mail uit te leggen wat we je zo graag wilden vertellen. Net zo makkelijk weg te klikken immers, als het je niet bevalt... Onze oprechte excuses dat dit zo in het verkeerde keelgat is geschoten. Je account hebben we inmiddels geblokkeerd zodat we je nooit meer lastig zullen vallen, mochten we weer eens denken een geschikte kandidaat voor je openstaande vacature te hebben. Alle geluk voor de toekomst gewenst. - Team &Work

Lydia

Goede ervaring

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ik ben door een medewerker (Debbie) benaderd via LinkedInn. Dat vind ik erg prettig. Meteen goede klik, goede samenwerking. Verdere afhandeling zeer goed verlopen.

Frank

Slechte ervaring hebben niks gepresteerd. Geen kandidaten aangeleverd wel gefactureerd

Erwin

Zeer prettige open en eerlijke samenwerking, luisterend oor naar je wensen, en denken echt met je mee om te zoeken naar wat bij je past zonder iets op te dringen.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Na een goed en serieus contact via LinkedIn had &Work telefonisch contact met mij opgenomen.

Reactie &Work:

Bedankt Erwin. Leuk om te horen!

R

Je wordt gebeld en ze beloven dat ze een mail sturen, vervolgens hoor je niets meer.

Restaurant

Restaurant

Thanks

Krijn Moens

Zeeer, zeer slecht

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Via Linkedin word ik ongevraagd benaderd, waar ik niet op reageer. Vervolgens word ik gebeld en meld ik duidelijk dat ik geen interesse heb en geen contact wil. Ook dat is tegen dovemansoren gezegd.... Via Linkedin word ik ongevraagd benaderd, waar ik niet op reageer. Vervolgens word ik gebeld en meld ik duidelijk dat ik geen interesse heb en geen contact wil. Ook dat is tegen dovemansoren gezegd. Twee dagen later krijg ik een wervende email. Als je zo weinig respect en begrip voor ondernemers (en misschien wel potentiele klanten) hebt, ben je niets anders dan een spamorganisatie.