Actualiteit van de website

Volgens mij niks.

Paul de Bruijn

Goede nieuwste informatie

Wat kan Androidplanet.nl nog verbeteren aan haar website?

Ik zie ze niet gelijk alles is goed leesbaar

ELISABETH

Van A7 naar A34 overgeschakeld. Heb ik daar spijt van. De kleuren van foto's, video's en zelfs tijdens het facechatten is heel slecht en onnatuurlijk. Via instellingen is het niet mogelijk daar... Van A7 naar A34 overgeschakeld. Heb ik daar spijt van. De kleuren van foto's, video's en zelfs tijdens het facechatten is heel slecht en onnatuurlijk. Via instellingen is het niet mogelijk daar verbetering in td brengen. Zeer ontevreden, dus.

Best oké.

Taghon

Leuk en tevreden

Ali van den Berg

Goed op de hoogte blijven van alle ins en outs op het gebied van internet, veiligheid en mobiliteit.

Nico

Altijd de laatste nieuwtjes en up to date Android info, ben er blij mee !

?

Aldert

Altijd op de hoogte

Hugo Verstraete

Onbekend is onbemind.

Wat kan Androidplanet.nl nog verbeteren aan haar website?

Heel goede info over de gangbare telefoons, maar ik mis toch wel de niche merken. Reviews van Samsung, Oppo, Pixel, enz. zijn overal te lezen maar de merken die in onze regio onbekend(-er) zijn... Heel goede info over de gangbare telefoons, maar ik mis toch wel de niche merken. Reviews van Samsung, Oppo, Pixel, enz. zijn overal te lezen maar de merken die in onze regio onbekend(-er) zijn gaan dat ook blijven als ze niet ondersteunt worden door de media. En wij blijven onwetend...

Eh vergeten ff mijn algoritme vragen

Ik doel met mijn beoordeling alleen op t stuk dat ik net las. Dit ging over de nieuwe mogelijkheden om Google extensions en Google Bard bv je mails betr te kunnen handelen, wel moet je dan ook ff... Ik doel met mijn beoordeling alleen op t stuk dat ik net las. Dit ging over de nieuwe mogelijkheden om Google extensions en Google Bard bv je mails betr te kunnen handelen, wel moet je dan ook ff toestemmen dat ze jou mail mogen lezen en veranderen etc. Echt? Hebben we dat zo hard nodig dat er nog meer info met God weet wat voor gevolgen op straat komen te liggen, redeneer praat t goed dat ze dit willen vroeg of laat is er een fout in de beveiliging en liggen jou basis info op straat samen met financiële info enz. Wat krijg je er voor terug wel er zijn wel goeie dingen maar de mogelijkheid dat Bart namen voor je hond verzind met inspiratie van je favoriete films. Ik hoop echt dat u Lassie comes home niet als favoriet heeft staan dat zou wel erg makkelijk verdienen zijn voor Google en dat doen ze al zat ten koste van ons allen persoonlijk maar ook als entiteiten als regeringen en VN etc steeds verder achter de feiten aanhobbelen. T word tijd de lange en middellange termijn voor en nadelen te zien en niet alleen t gemak van een namen lijstje dat kan je zelf toch zelf wel. Maar nee laat een algoritme je dieren maar verzorgen ook dan.

Wat kan Androidplanet.nl nog verbeteren aan haar website?

Daar heb ik geen tijd voor dat is jullie werk

Ben

App is grote klasse 💯👍🤠