Anand.nl

Deborah Denise Timmerman

Erg leerzaam met de juiste uitleg. Veel aandacht.

Martin Pauwels

Super geweest! Erg veel opgestoken! Trainer met rust.

Xandra Deul

Mooie cursus, veel geleerd in twee dagen, incl. reader, filmpjes en audio ter ondersteuning en veel praktijkoefening.

Erwin Schuurman

Fijne uitleg, vooral praktijkgericht.

Marian Hagen

Het is een wonderbaarlijke cursus. Dat je op zo'n eenvoudige manier, met behandelen van triggerpoints zoveel resultaat kan hebben. Een welkome aanvulling voor een ontspanningsmassage of andere... Het is een wonderbaarlijke cursus. Dat je op zo'n eenvoudige manier, met behandelen van triggerpoints zoveel resultaat kan hebben. Een welkome aanvulling voor een ontspanningsmassage of andere massages. Fijn om anderen hiermee te gaan helpen.

Angelique

Fijne cursus, rustige en duidelijke uitleg, voldoende ruimte voor vragen en oefenen.

H.P. Jackson

Nadat ik mij voor Reiki1 cursus had ingeschreven werd ik keurig op de hoogte gehouden wanneer het cursusgeld voldaan diende te worden.
Jammer is dat bij aanmelding voor de Reiki1 cursus welke...
Jammer is dat bij aanmelding voor de Reiki1 cursus welke op 31 mei a.s. plaatsvindt het cursusbedrag meteen moet worden betaald.

Roy Jansen

Zeer waardevolle cursus. Een echte toevoeging voor gebruik in je massage. Zeker aan te raden.

Anand

Nogmaals onwijs bedankt voor de inwijding gister. Ik voel me vandaag veel meer aanwezig, leef meer in het nu, kan weer beter voelen en ben kalm. Ik heb Reiki de afgelopen dagen zowel op mezelf als... Nogmaals onwijs bedankt voor de inwijding gister. Ik voel me vandaag veel meer aanwezig, leef meer in het nu, kan weer beter voelen en ben kalm. Ik heb Reiki de afgelopen dagen zowel op mezelf als mensen om mij heen toegepast en dit werd als heel prettig ervaren. Ik kijk uit naar Reiki 2.
P.s. de voorstelronde had wat korter gemogen. Het kostte veel tijd en energie die ik liever had besteed aan Reiki oefenen leren.

Zaandam

Mijn ervaring was dat ik mijn welkom voelden. Krijg herinnering mail van de cursus. Dat vind ik wel fijn.