Hoe heb je de trainer(s) ervaren?
9.8/10
Hoe heb je de opleiding ervaren?

Mendi De Bruijn

De online leeromgeving heb ik als heel positief ervaren. Er was voldoende ruimte om met elkaar te oefenen en voor interactie tussen trainer en de cursisten. Daarnaast zijn er ook nog twee live... De online leeromgeving heb ik als heel positief ervaren. Er was voldoende ruimte om met elkaar te oefenen en voor interactie tussen trainer en de cursisten. Daarnaast zijn er ook nog twee live dagen. Ik heb echt een rugzak vol met extra kennis meegekregen door deze opleiding, die ik direct in de praktijk kan gebruiken. Ik raad deze opleiding echt aan voor iedereen die een mediation opleiding wil gaan doen.

Nicole Klazen

Enthousiaste en leerzame opleiding waarbij je ook veel leert over communicatiestijlen, interventies en verschillen tussen mannen en vrouwen. Er wordt veel aandacht besteed aan praktijkopdrachten die... Enthousiaste en leerzame opleiding waarbij je ook veel leert over communicatiestijlen, interventies en verschillen tussen mannen en vrouwen. Er wordt veel aandacht besteed aan praktijkopdrachten die een goede afwisseling vormen met de theorie. Naast de leerstof is er ook voldoende aandacht voor zelfrefelectie.

Heidi de Kleijn-Konings

De online ervaring was heel positief. Er was meer dan voldoende interactie mogelijk. Het was prettig dat we met een kleine groep waren. Hierdoor was er veel ruimte om te oefenen. Bij de... De online ervaring was heel positief. Er was meer dan voldoende interactie mogelijk. Het was prettig dat we met een kleine groep waren. Hierdoor was er veel ruimte om te oefenen. Bij de praktijkdagen elkaar ontmoeten was erg leuk. Karen als trainer was top!

Jetske Van Santen

Het enthousiasme en de bereidheid om mee te denken, te verplaatsen in de individuele behoefte, is groot bij de trainers. Verder complimenten voor het O goed als probleemloos organiseren van een... Het enthousiasme en de bereidheid om mee te denken, te verplaatsen in de individuele behoefte, is groot bij de trainers. Verder complimenten voor het O goed als probleemloos organiseren van een volledige online leeromgeving.

Altina van Erkelens

Super waardevolle dag gehad. Alles was goed geregeld en heb, naast dat ik al veel werkvormen kon, nieuwe werkvormen geleerd. Leuke groep meiden en Debby en Danielle waren een leuk team, zij brachten... Super waardevolle dag gehad. Alles was goed geregeld en heb, naast dat ik al veel werkvormen kon, nieuwe werkvormen geleerd. Leuke groep meiden en Debby en Danielle waren een leuk team, zij brachten het met enthousiasme en kennis.

Ellen den Haan

KSM werd gegevven door 3 heel fijne trainers! Alle drie hebben ze veel kennis en ervaring, mijn kennis is goed opgefrist, verdiept en aangevuld met praktische werkvormen en voorbeelden. Er was veel... KSM werd gegevven door 3 heel fijne trainers! Alle drie hebben ze veel kennis en ervaring, mijn kennis is goed opgefrist, verdiept en aangevuld met praktische werkvormen en voorbeelden. Er was veel ruimte voor overleg en eigen inbreng, dat is heel waardevol.

Diny van Schepen

Een compact inspirerende opleiding, waarbij deskundige trainers een mooie combinatie maken tussen theorie en praktijk. Een opleiding waarmee veel tools krijgt aangereikt om juist op preventieve... Een compact inspirerende opleiding, waarbij deskundige trainers een mooie combinatie maken tussen theorie en praktijk. Een opleiding waarmee veel tools krijgt aangereikt om juist op preventieve wijze een bijdrage te leveren aan het welzijn van kinderen met gescheiden ouders.

Henry van Deest

Bij AMV Opleidingen de training Harvard Onderhandelen gevolgd. De training was live online. Dit was echt super. Veel onderlinge interactie en een trainer met kennis van zaken. Ik kan deze training... Bij AMV Opleidingen de training Harvard Onderhandelen gevolgd. De training was live online. Dit was echt super. Veel onderlinge interactie en een trainer met kennis van zaken. Ik kan deze training iedereen aanbevelen.

Will-Jan van Cranenbroek

De manier van benadering, aanpak en uitleg van de theorie en de arbeidswetgeving is zeer praktisch en onderbouwd met voorbeelden uit de praktijk. Trainster Astrid Kraag is een bevlogen en deskundige... De manier van benadering, aanpak en uitleg van de theorie en de arbeidswetgeving is zeer praktisch en onderbouwd met voorbeelden uit de praktijk. Trainster Astrid Kraag is een bevlogen en deskundige arbeids mediator.

Hans Van Dienst

Prima specialisatie opleiding Arbeidsmediation gevolgd. Theoretische achtergronden en praktische toepassingen in één training, die vanwege de Corona maatregelen in korte tijd werd omgebouwd van live... Prima specialisatie opleiding Arbeidsmediation gevolgd. Theoretische achtergronden en praktische toepassingen in één training, die vanwege de Corona maatregelen in korte tijd werd omgebouwd van live training naar online training. En dat met behoud van kwaliteit. Een knappe prestatie.