Hoe heb je de trainer(s) ervaren?
9.8/10
Hoe heb je de opleiding ervaren?

Fiona de Jong-Kiers

Genoeg praktische ervaring opgedaan en kennis gedeeld om verder te kunnen. Duidelijke informatie en verdieping voor een ieder die in de praktijk te maken krijgt met kinderen en rouw/verlieservaring... Genoeg praktische ervaring opgedaan en kennis gedeeld om verder te kunnen. Duidelijke informatie en verdieping voor een ieder die in de praktijk te maken krijgt met kinderen en rouw/verlieservaring wanneer ouders uit elkaar gaan.

Patricia Boer

Zoals altijd weer een heldere masterclass met veel informatie, bruikbare modellen en een goede presentatie door Erik Baijens. De masterclasses van AMV zijn een aanrader.
Binnen 1 dag krijg je...
Binnen 1 dag krijg je alle informatie die je nodig hebt.

Iris Gündel

Zeer inspirerende, verdiepende en kwalitatieve masterclass rondom preventieve mediation! Van A tot Z meegenomen door de trainer, inclusief stappenplannen en theoretische kaders. Echt een aanrader... Zeer inspirerende, verdiepende en kwalitatieve masterclass rondom preventieve mediation! Van A tot Z meegenomen door de trainer, inclusief stappenplannen en theoretische kaders. Echt een aanrader als je preventief aan de slag wil gaan!

hans vd Nieuwenhof

Over het algemeen goed en interessant en wellicht ook bruikbaar. laatste gedeelte ging te veel over de mediation techniek en was veeeel te lang.
Trainer deed het goed.30 woorden volgemaakt...
Trainer deed het goed.30 woorden volgemaakt omdat dit moet

Jacqueline van Someren

De masterclass preventieve mediation was echt een eye opener. Ik zie de kansen in de markt. Preventief is de oplossing voor de toekomst. Heel inspirerend. De trainer is enorm deskundig en weet waar... De masterclass preventieve mediation was echt een eye opener. Ik zie de kansen in de markt. Preventief is de oplossing voor de toekomst. Heel inspirerend. De trainer is enorm deskundig en weet waar hij het over heeft.

✔️ Claudia Dane

Preventieve Mediation is de toekomst! Goed dat AMV hier op een voortvarende manier op inspeelt. De trainer (Eric) is erg bevlogen over dit onderwerp en weet op een enthousiaste manier te inspireren.

Will-Jan van Cranenbroek

Business Pre-mediation staat aan de vooravond van de nieuwe manier hoe men in de zakenwereld afspraken met elkaar gaat maken. Erik is met veel enthousiasme en passie aan de slag om mediators... Business Pre-mediation staat aan de vooravond van de nieuwe manier hoe men in de zakenwereld afspraken met elkaar gaat maken. Erik is met veel enthousiasme en passie aan de slag om mediators hiervoor te trainen. Een betere trainer kun je hiervoor niet vinden. Top Erik, hoe jij dit aanvliegt en ons meeneemt in deze nieuwe wereld van Pre-Mediation.

Marcel Meijer

Arbeidsmediation is een opleiding waarbij theorie en praktijk op een prettige manier worden afgewisseld. Astrid Kraag heeft een rijke ervaring. Daarnaast kunnen alle praktische vragen gesteld worden... Arbeidsmediation is een opleiding waarbij theorie en praktijk op een prettige manier worden afgewisseld. Astrid Kraag heeft een rijke ervaring. Daarnaast kunnen alle praktische vragen gesteld worden en krijg je een antwoord dat direct toepasbaar is in de praktijk

Leonie Poth 🎯 mediator, coach, verbinder

Deze training sloot precies aan bij mijn werk als scheidingsmediator en vergevingscoach. De training was praktisch, duidelijk opgezet. Gezien het nog onbekende terrein zal het nog concreter moeten... Deze training sloot precies aan bij mijn werk als scheidingsmediator en vergevingscoach. De training was praktisch, duidelijk opgezet. Gezien het nog onbekende terrein zal het nog concreter moeten worden maar het overtuigend enthousiasme van Erik en met mijn eigen overtuiging ben ik er zeker van dat het een belangrijke schakel in relatie-markt worden. Ik ben blij dat AMV de draad heeft opgepakt waar ik het niet wist op te pakken. Nu heb ik de handvatten om aan de slag te gaan.

Claudia Dane

Mijn ervaring met AMV Opleidingen is erg goed. Als een van de eerste groepen gestart in het online traject. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Ondanks dat de opleiding online was, was er meer dan... Mijn ervaring met AMV Opleidingen is erg goed. Als een van de eerste groepen gestart in het online traject. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Ondanks dat de opleiding online was, was er meer dan voldoende ruimte voor interactieve oefeningen en heeft de groep zelfs online een hechte band opgebouwd. De inhoud van de opleiding was goed te volgen en en duidelijk. De trainer is zeer ervaren en inspirerend.