Hoe heb je de trainer(s) ervaren?
9.8/10
Hoe heb je de opleiding ervaren?

Mariëlle Nijhuis

Vooraf oefenen met een klein groepje, uitvoerige feedback van de trainer en daarnaast tips die ik direct heb kunnen gebruiken in het video assessment daarna. Prettige acteurs. Fijne, rustige... Vooraf oefenen met een klein groepje, uitvoerige feedback van de trainer en daarnaast tips die ik direct heb kunnen gebruiken in het video assessment daarna. Prettige acteurs. Fijne, rustige locatie. Erg tevreden!

V. M.

Geweldige en inspirerende opleiding bij AMV gevolgd. Erik Baijens weet op een ontspannende en kundige wijze de juiste informatie over te dragen. De sfeer binnen de groep was heel goed.
Ik heb...
Ik heb ervan genoten en zal waarschijnlijk ook de vervolgopleidingen bij AMV gaan volgen.

Birgit Brevé

Ik heb de online opleiding basismediation gevolgd en dat is ontzettend goed bevallen! Het is bijzonder hoe interactief Erik de lessen weet te maken. Ik heb de opleiding niet alleen ervaren als een... Ik heb de online opleiding basismediation gevolgd en dat is ontzettend goed bevallen! Het is bijzonder hoe interactief Erik de lessen weet te maken. Ik heb de opleiding niet alleen ervaren als een verrijking van mijn kennis, maar ook als een stuk persoonlijke groei en ontwikkeling.
Enige verbeterpunt is dat ik graag wat meer feedback had willen krijgen op de ingeleverde huiswerkopdrachten/reflectieverslagen.

Hans Luijcx

Prima training. Goed inhoudelijk niveau. Duidelijke uitleg en begeleiding. Echt gericht op de behoeften van de cursisten. Fijne sfeer.
Goed om te ervaren dat online mediation gewoon prima kan...
Goed om te ervaren dat online mediation gewoon prima kan werken, zonder dat je het gevoel hebt dat het nadelig is voor de kwaliteit van het 'menselijk contact', wat toch heel belangrijk is.
De lessen waren goed gestructureerd. Zo ook het lesmateriaal. De opleiding is kort, dat is fijn als je snel wilt schakelen. Maar daardoor ook wel tamelijk intensief, want je moet wel aan de bak met huiswerk. Zelfdiscipline is een must. Maar als je ervoor gaat, maak je een hele steile leercurve door!
Wat kan beter? Ik stel me zo voor dat je bij een langlopende opleiding meer de kans hebt om het totale verloop van een mediationproces, van A tot Z, te trainen. Maar dat kun je natuurlijk ook eventueel via een 'stage' regelen. In feite hebben we inhoudelijk niets gemist. Alles kwam aan bod.
Erg verrijkend vond ik de laatste twee studiedagen die wél live waren, in een hotel: praktijksimulaties met twee ervaren, professionele acteurs. Leuk en leerzaam!

Petra Heijmans

Mijn tweede opleiding bij AMV. Door de begeleiding, mogelijkheden op maat ben ik blij dat ik voor hen heb gekozen. Deskundige trainer, interessante casussen. Soms wil je dan meer verdieping, ivm de... Mijn tweede opleiding bij AMV. Door de begeleiding, mogelijkheden op maat ben ik blij dat ik voor hen heb gekozen. Deskundige trainer, interessante casussen. Soms wil je dan meer verdieping, ivm de tijd kan dat niet. Online cursus gedaan, dit is me echt meegevallen. Ondanks online is er toch een hechte groep gevormd.

Ellen Hoetmer

Enorm goede ervaring gehad. Een echte aanrader voor iedereen die meer van het vak als mediator wil weten, of wilt gaan uitoefenen. Zeer professionele begeleiding. Ik heb zelf de opleiding vanuit... Enorm goede ervaring gehad. Een echte aanrader voor iedereen die meer van het vak als mediator wil weten, of wilt gaan uitoefenen. Zeer professionele begeleiding. Ik heb zelf de opleiding vanuit huis online gevolgd, en ook dat is echt aan te raden. Ik was er bij aanvang sceptisch over, maar moet zeggen positief verrast te zijn, en het uiteindelijk mijn voorkeur had boven klassikaal lessen te volgen.

saskia euser

Het enthouasiastme van de trainster was echt ontzettend inspirend: daarnaast heel veel geleerd van begint tot eind in gesprek met kinderen in scheiding, ontzetten leerzaam en leuk. goede afwisseling... Het enthouasiastme van de trainster was echt ontzettend inspirend: daarnaast heel veel geleerd van begint tot eind in gesprek met kinderen in scheiding, ontzetten leerzaam en leuk. goede afwisseling tijdens de dag

Niek Diepstraten

Afgelopen week heb ik deelgenomen aan de training "Harvard Onderhandelen" van AMV-Opleidingen.

Een interactieve training waarin win-win onderhandelen centraal staat. Tof om te zien hoe Erik Baijens ook online trainingen leuk en leerzaam weet te maken.

Bob Gundel

Deze training over Harvard onderhandelen heeft mij laten inzien hoe belangrijk het is om goede vragen te stellen en hoe je ervoor zorgt dat je altijd een win-win situatie probeert te realiseren. Na... Deze training over Harvard onderhandelen heeft mij laten inzien hoe belangrijk het is om goede vragen te stellen en hoe je ervoor zorgt dat je altijd een win-win situatie probeert te realiseren. Na de training merkte ik meteen dat ik gesprekken al heel anders ging voeren! Onderhandelen doe je (bij mij onbewust) heel de dag door!

Kim Lelieveld

AMV is bijna een 2e thuis. Ik heb inmiddels de Basis Mediation, Familie Mediation en de Scheidingsspecialist afgerond en volg nu het Ondernemers groei traject. AMV kenmerkt zich door een... AMV is bijna een 2e thuis. Ik heb inmiddels de Basis Mediation, Familie Mediation en de Scheidingsspecialist afgerond en volg nu het Ondernemers groei traject. AMV kenmerkt zich door een persoonlijke aanpak, ze denken met je mee waardoor je het beste uit jezelf kan halen! De Scheidingsspecialist is een opleiding die echt heel goed in elkaar zit, i.c.m. de persoonlijke begeleiding van zowel Erik als Marjon ben ik ervan overtuigd dat je met deze opleiding het verschil gaat maken! Dus mocht je nog twijfelen of deze opleiding van toegevoegde waarde is.... absoluut!

Erik en Marjon bedankt!