Hoe heb je de trainer(s) ervaren?
9.8/10
Hoe heb je de opleiding ervaren?

henk meijer

Een eigenschap die goed past bij een mediator en bij een Docent. Training gehad van Astrid Kaag. Astrid is zeer kundig, heeft een open houding en je voelt je gelijk op je gemak bij haar.
Een eigenschap die goed past bij een mediator en bij een Docent.
De trainingen waren heel plezierig om te volgen.

nanouk van brunschot

Praktische training met enthousiaste/ervaren trainer. Misschien is het een toevoeging om per werkvorm ook te benoemen, welk doel het dient, wat het oplevert en een voorbeeld waarin je de werkvorm... Praktische training met enthousiaste/ervaren trainer. Misschien is het een toevoeging om per werkvorm ook te benoemen, welk doel het dient, wat het oplevert en een voorbeeld waarin je de werkvorm schetst (dus eigen ervaring meenemen in context). Ik heb hier zelf wel naar gevraagd, past misschien ook bij mij als persoon om dit te willen weten, maar dat zou mijn enige tip zijn. Verder een hele fijne training, waar er veel enthousiasme zit, waarin er een fijne sfeer neergezet wordt en dus een fijn leerklimaat.

Will-Jan van Cranenbroek

Top, wat hebben we een boeiende en inspirerende opleiding gehad. Erik was natuurlijk al een topper, maar nu heb ik ook kennisgemaakt met Iris als trainer. Ik ben onder de indruk met hoeveel passie,... Top, wat hebben we een boeiende en inspirerende opleiding gehad. Erik was natuurlijk al een topper, maar nu heb ik ook kennisgemaakt met Iris als trainer. Ik ben onder de indruk met hoeveel passie, kennis en bevlogenheid zij voor de groep heeft gestaan. Een diepe buiging voor dit trainers duo. Inhoudelijk, de entourage, maar ook de individuele betrokkenheid was fijn om te ervaren.

Maya Toneva

Een opleiding die zich focust op het beroep van de toekomst. De trainers inspireren cursisten met hun bevlogenheid. Echte professionals. Fantastisch hoe ze de energie weten vast te houden van begin... Een opleiding die zich focust op het beroep van de toekomst. De trainers inspireren cursisten met hun bevlogenheid. Echte professionals. Fantastisch hoe ze de energie weten vast te houden van begin tot eind.

G. Vogel

In april 2021 de opleiding scheidingsspecialist afgerond. Een goed opgebouwde opleiding met goede deskundige trainers die je meenemen in alle facetten van het vak en de werkelijke praktijk. AMV is... In april 2021 de opleiding scheidingsspecialist afgerond. Een goed opgebouwde opleiding met goede deskundige trainers die je meenemen in alle facetten van het vak en de werkelijke praktijk. AMV is top!

Petra Keller

De begeleiding op zowel inhoudelijk als persoonlijke ontwikkeling was erg fijn. Het gevoel altijd je vragen te kunnen stellen en antwoord te krijgen, maakte dat ik enorm kon leren. Dit was mijn... De begeleiding op zowel inhoudelijk als persoonlijke ontwikkeling was erg fijn. Het gevoel altijd je vragen te kunnen stellen en antwoord te krijgen, maakte dat ik enorm kon leren. Dit was mijn vierde opleiding bij AMV-Opleidingen en ik heb nog geen moment twijfel gehad over mijn keuze voor dit opleidingsinstituut.

Mirjam Dekker

Ik heb inmiddels bij AMV het traject tot Scheidingsspecialist succesvol afgerond. AMV kenmerkt zich door de professionaliteit en deskundigheid. Door de persoonlijke benadering voor iedere cursist,... Ik heb inmiddels bij AMV het traject tot Scheidingsspecialist succesvol afgerond. AMV kenmerkt zich door de professionaliteit en deskundigheid. Door de persoonlijke benadering voor iedere cursist, krijg je alle informatie en tools aangereikt om het beste uit jezelf te halen. De online leeromgeving is uitstekend geregeld en ook de live dagen waren goed gefaciliteerd. Ik beveel AMV dan ook van harte aan!!

Jolanda Fortuin

Onlangs de training tafelopstellingen gevolgd. Zoals gewoonlijk op een locatie waar alles goed verzorgd en geregeld is. Goede handvaten gekregen om in te kunnen zetten tijdens (kind)gesprekken. Het... Onlangs de training tafelopstellingen gevolgd. Zoals gewoonlijk op een locatie waar alles goed verzorgd en geregeld is. Goede handvaten gekregen om in te kunnen zetten tijdens (kind)gesprekken. Het werd op een zorgvuldige manier aangeboden met oog voor de cursist. Als tip kwam er voorbij om wellicht een tafelopstelling in beeld te brengen tijdens de training, dit om te kunnen bespreken en ervan te leren. Daar sluit ik me bij aan. Als extra op zo'n dag kun je soms mooie nieuwe contacten aangaan.

Jolanda van Loo

Praktisch, helder, leerzaam
Zoals het programma de kinderen scheiden mee laagdrempelig en luchtig is, is de cursus dat ook.
Maar wel zwaar genoeg om na drie dagen al het programma te...
Praktisch, helder, leerzaam
Maar wel zwaar genoeg om na drie dagen al het programma te kunnen doen met een groep!

Miriam Ruijs

Ik heb genoten van de opleiding De Kinderen scheiden mee.
Ik heb genoten van de opleiding De Kinderen scheiden mee.
De trainers waren ten eerste erg professioneel, maar ook enthousiast, betrokken en zelf erg ervaren. Ik kan AMV opleidingen aan iedereen aanbevelen!