Hoe heb je de trainer(s) ervaren?
9.8/10
Hoe heb je de opleiding ervaren?

Victoria Houwen

De LSD Tool pas ik nu heel makkelijk toe in verschillende situaties en dat heeft mij nu al veel opgeleverd. Mijn grootste inzicht was dat ik beter moet doorvragen en dus ook moet luisteren en dan... De LSD Tool pas ik nu heel makkelijk toe in verschillende situaties en dat heeft mij nu al veel opgeleverd. Mijn grootste inzicht was dat ik beter moet doorvragen en dus ook moet luisteren en dan nog beter kan adviseren in mijn huidige rol als adviseur.

Reactie AMV-Opleidingen:

Ontzettend bedankt Victoria voor jouw review!

Elanor van Rooij

Trust the process

Reactie AMV-Opleidingen:

Inderdaad Elanor, trust the proces. Dankjewel.

Floor

Veel kennis en ik ben super blij dat ik het nu heb gedaan. Kennis en ervaring komen samen. Live online is een perfecte combinatie.

Ontzettend bedankt Floor.

Heijne

Het lesprogramma van AMV zit erg goed in elkaar, je kan duidelijk merken dat ze weten waar ze mee bezig zijn en waar de behoefte van de deelnemers zit.
Ik heb les gehad van Erik, van begin tot...
Ik heb les gehad van Erik, van begin tot eind weet hij je aandacht erbij te houden. De combinatie van kennis en ervaring maakt van hem dé persoon waar je van wilt leren.
Een prachtige investering in jezelf en voor een vervolgopleiding heb ik mijn keuze al gemaakt > AMV!

ria rijntjes

Weer een bijzonder leerzame dag gehad! Fijne groepsgenoten en toptrainster. Met goed gevoel en veel extra bagage naar huis gegaan! Ook de bij de training behorende hand-out gaf voldoende stof om in... Weer een bijzonder leerzame dag gehad! Fijne groepsgenoten en toptrainster. Met goed gevoel en veel extra bagage naar huis gegaan! Ook de bij de training behorende hand-out gaf voldoende stof om in de praktijk te gebruiken

Marita Kuijken

Een opleiding waarin denken en doen elkaar afwisselen. Een goede dynamiek, gegeven door docenten met passie voor het vak. Vol overtuiging weten ze de groep en individu uit hun comfortzone te halen... Een opleiding waarin denken en doen elkaar afwisselen. Een goede dynamiek, gegeven door docenten met passie voor het vak. Vol overtuiging weten ze de groep en individu uit hun comfortzone te halen om het geleerde om te zetten in praktijk. Ik ben aan het denken gezet en voel me uitgedaagd om nog meer kennis op te doen. Bedankt

Corné Bertens

Deskundige trainer die zorgde voor een prettige en vertrouwde sfeer. Stond ook open voor suggesties uit de groep welke zij direct toepaste. Fijne groep cursisten waar een onderlinge goede sfeer... Deskundige trainer die zorgde voor een prettige en vertrouwde sfeer. Stond ook open voor suggesties uit de groep welke zij direct toepaste. Fijne groep cursisten waar een onderlinge goede sfeer hing. Ik heb veel opgestoken en kijk er met een warm gevoel op terug. Deze cursus, maar vooral de mensen hebben mij weer veel positieve energie gegeven!