Hoe heb je de trainer(s) ervaren?
9.8/10
Hoe heb je de opleiding ervaren?

Ton Stokkermans

Om volledig voorbereid te zijn op de start van mijn eigen scheidingsspecialist onderneming

Reactie AMV-Opleidingen:

Dankjewel Ton. Ga ervoor!

Fenna Ezinga

Een hele leuke training waarin je meegenomen wordt in diverse nieuwe werkvormen. De training wordt gegeven door een enthousiaste trainster met veel ervaring. De inhoud en het tempo van de training... Een hele leuke training waarin je meegenomen wordt in diverse nieuwe werkvormen. De training wordt gegeven door een enthousiaste trainster met veel ervaring. De inhoud en het tempo van de training is goed, interactief, incl. zelf oefenen. De locatie was verzorgd; goed eten.

Berna Navruz

"Ik heb de cursus Kinderen ind e Rouw bij de AMV Opleidingen op vrijdag 26 november 2021 in Papendrecht gevolgd.
De inhoud van deze dag bevatte heel veel praktische tips en informatie die ik makkelijk meenemen naar mijn werk. De trainer Danielle Kerkhof is een geweldige mens. Zij neemt de tijd voor je en zij is erg deskundig. De materiaal die zij mee had genomen waren geniaal.

Reactie AMV-Opleidingen:

Super bedankt Berna, altijd leuk jou in de training te hebben!

Berna Navruz

Kap Jolanda

Goede eerdere ervaringen

Ontzettend bedankt Jolanda

Petra in 't Veld

Weer nieuwe methoden geleerd

Reactie AMV-Opleidingen:

Dankjewel Petra, fijn om te horen!

Nele

Gevarieerde workshop met veel tips. Heel leuk om er bij te zijn.

Reactie AMV-Opleidingen:

Dankjewel Nele. Super dat je er weer was.

Alex Konings

Mediation gaat dieper dan zakelijk een conflict oplossen. Daar gaan waar het echt gezamenlijk belang ligt.

Reactie AMV-Opleidingen:

Mooi omschreven Alex! Dankjewel.