Hoe heb je de trainer(s) ervaren?
9.8/10
Hoe heb je de opleiding ervaren?

Thea de Vries

Was weer interessant, knap dat Iris ons kan blijven boeien via het beeldscherm. ik heb dat duidelijk anders gezien de afgelopen tijd.
Blij met de inhoudt en de tips. Kan ik wat mee ;-)

M. de K.

Wederom een fantastisch webinar van AMV. Veel inspiratie, tips, vakinhoud en zaken om over na te denken. Dankjewel Iris voor jouw presentatie en Marjon voor alle antwoorden! Ik ga ermee aan de slag.

Natasja van B.

Als familie mediator loop ik vaak tegen vraagstukken aan hoe om te gaan met kinderen en ouders in 1 gesprek. Iris gaf vandaag het webinar met antwoord op al mijn vragen. Het geeft inzicht en... Als familie mediator loop ik vaak tegen vraagstukken aan hoe om te gaan met kinderen en ouders in 1 gesprek. Iris gaf vandaag het webinar met antwoord op al mijn vragen. Het geeft inzicht en handvatten waar ik veel aan heb. Dankjewel AMV voor weer een webinar op niveau!

Ginny Winkelman

Ik heb gekozen voor de opleiding Register Scheidingsspecialist omdat het een fijne combinatie is van vaktechniek, gesprekstechnieken, persoonlijke ontwikkeling en business gerelateerde vaardigheden... Ik heb gekozen voor de opleiding Register Scheidingsspecialist omdat het een fijne combinatie is van vaktechniek, gesprekstechnieken, persoonlijke ontwikkeling en business gerelateerde vaardigheden en kennis.Veel geleerd en klaar voor het starten van een eigen scheidingspraktijk.

victoria Houwen

De LSD Tool pas ik nu heel makkelijk toe in verschillende situaties en dat heeft mij nu al veel opgeleverd. Mijn grootste inzicht was dat ik beter moet doorvragen en dus ook beter moet luisteren en... De LSD Tool pas ik nu heel makkelijk toe in verschillende situaties en dat heeft mij nu al veel opgeleverd. Mijn grootste inzicht was dat ik beter moet doorvragen en dus ook beter moet luisteren en dan nog beter kan adviseren in mijn huidige rol als adviseur. De opleiding is echt een toegevoegde waarde.

Barbara Abdoelkariem

Ik heb de opleiding gekozen omdat de inhoud mij aansprak. Na afloop van de familie mediation had ik het gevoel mensen nog niet voldoende te kunnen begeleiden. Ik miste kennis en vaardigheden. Deze... Ik heb de opleiding gekozen omdat de inhoud mij aansprak. Na afloop van de familie mediation had ik het gevoel mensen nog niet voldoende te kunnen begeleiden. Ik miste kennis en vaardigheden. Deze kennis en vaardigheden heeft deze opleiding meer dan aangevuld.

Ginny Winkelman

Ik heb gekozen voor deze opleiding omdat het een fijne combinatie is van vaktechniek, gesprekstechnieken, persoonlijke ontwikkeling en business gerelateerde vaardigheden/kennis.

Derbera Ebeltjes

Verdieping in kennis en vaardigheden

Reactie AMV-Opleidingen:

Dankjewel Derbera!

Barbara Abdoelkariem

Ik heb de opleiding gekozen omdat de inhoud mij aansprak. Na afloop van de familie mediation had ik het gevoel mensen niet voldoende te kunnen begeleiden. Ik miste kennis. Deze kennis heeft deze... Ik heb de opleiding gekozen omdat de inhoud mij aansprak. Na afloop van de familie mediation had ik het gevoel mensen niet voldoende te kunnen begeleiden. Ik miste kennis. Deze kennis heeft deze opleiding meer dan aangevuld.

Reactie AMV-Opleidingen:

Ontzettend bedankt Barbara. Alle goeds voor jou en we volgen graag jouw volgende stappen.