Hoe heb je de trainer(s) ervaren?
9.8/10
Hoe heb je de opleiding ervaren?

Hanneke Vink

Ik heb de online opleiding basis mediation gevolgd welke werd gegeven door Karen Verhoef.
Karen is een enorm bevlogen en betrokken docent. Ik heb heel veel geleerd; zowel op het gebied van inhoudelijke kennis maar ook als het gaat om persoonlijke ontwikkeling.
Ook Marjon de Vroomen en Erik Baijens zijn betrokken en geïnteresseerd ondanks dat zij de cursus die ik volgde niet zelf gaven; het contact met hen is heel plezierig.
AMV-opleidingen staat voor mij voor betrokken, hoge kwaliteit, neutraliteit (tav de registers) en no-nonsense (alles is perfect geregeld, maar geen over de top luxe die door de cursist zelf betaald moet worden).
Een absolute aanrader!

Saskia Wubben

Ik heb de basis mediation opleiding gevolgd en deze werd door Karen Verhoef gegeven. Karen is een top docent. Heel duidelijk en inspirerend! AMV opleidingen staat voor mij voor betrouwbaar, goede... Ik heb de basis mediation opleiding gevolgd en deze werd door Karen Verhoef gegeven. Karen is een top docent. Heel duidelijk en inspirerend! AMV opleidingen staat voor mij voor betrouwbaar, goede kwaliteit en enorm begaan met hun studenten! Ik heb veel zin om verder te gaan met de vervolgopleiding familie mediation. Ik raad iedereen deze opleider aan!

Eloisa dos Santos

Allereerst vind ik de vorm van de opleiding erg fijn: deels online, deels live! Het digitaal leren en oefenen was goed te doen met de oubreak rooms. Fijne trainer ook. Had alles top geregeld. Ik... Allereerst vind ik de vorm van de opleiding erg fijn: deels online, deels live! Het digitaal leren en oefenen was goed te doen met de oubreak rooms. Fijne trainer ook. Had alles top geregeld. Ik heb hierdoor alleen het vaker oefenen met de acteurs gemist. Minimaal 2x zou wel mijn voorkeur hebben :-). Wat ik ook echt kan waarderen is het Sales onderdeel! Complimenten dat jullie hier aandacht aan schenken, nog nooit meegemaakt in een opleiding, super. Verder is de centrale locatie voor de laatste 3 dagen een aanwinst, vriendelijke ontvangst en lekker gegeten. Kortom: dikke pluim voor de ontspannen sfeer tijdens de opleiding en op locatie. Kijk heel tevreden terug op deze periode!

Elanor Van Rooij

Met veel plezier heb ik na de basismediation gedaan te hebben nu ook de family mediation afgerond bij AMV. Een opleiding waarbij veel theoretische kennis overgedragen wordt mbt alle aspecten binnen... Met veel plezier heb ik na de basismediation gedaan te hebben nu ook de family mediation afgerond bij AMV. Een opleiding waarbij veel theoretische kennis overgedragen wordt mbt alle aspecten binnen het scheidingsproces. Pittig, maar het prettige is dat je direct met de theorie gaat oefenen waardoor deze beter beklijft. Karen Verhoef, docent, loodst je met haar humor en praktijkvoorbeelden door de stof waardoor deze tastbaar wordt. Ik heb de ‘hybride’ variant gevolgd waarbij online lessen met klassikale lessen werden afgewisseld. Voor mij, als Arnhemmer, prettig vanwege het gebrek aan reistijd wanneer we een online blok hadden. De klassikale dagen had ik echter niet willen missen. Deze zijn zeer goed verzorgd en dynamisch.
Al met al weer een leerzame en prettige ervaring met AMV-opleidingen. Ik twijfel er dan ook niet over om een eventuele specialisatie ook bij dit opleidingsinstituut te volgen.

Esther Claassen

Dit webinar, verzorgd door Iris Gündel, neemt je op professionele en prettige manier mee in hoe je optimaal kinderen en ouders/gezinnen, kunt begeleiden in scheidingssituaties. Op heldere en... Dit webinar, verzorgd door Iris Gündel, neemt je op professionele en prettige manier mee in hoe je optimaal kinderen en ouders/gezinnen, kunt begeleiden in scheidingssituaties. Op heldere en concrete wijze krijg je tools en gouden tips aangereikt hoe een gezinsoverleg zò in te richten dat een ieder (klein en groot) zich gehoord en gesteund voelt bij het opnieuw inrichten van de verhoudingen met jezelf en met de andere leden van je gezin. Zeer gebruiksvriendelijk en toepasbaar.

Nicole Bijl

Zowel de opleiding Basis Mediation als Familie Mediation gevolgd bij AMV- Opleidingen. Een goede en fijne opbouw van de lessen, ontzettend veel geleerd! In de toekomst zal ik zeker weer voor... Zowel de opleiding Basis Mediation als Familie Mediation gevolgd bij AMV- Opleidingen. Een goede en fijne opbouw van de lessen, ontzettend veel geleerd! In de toekomst zal ik zeker weer voor AMV-opleidingen kiezen. Het contact met de docenten en/of back office verliep ook super en snel.

Sabine van der Burgt

Zowel de Basis Mediation als Familie Mediation gedaan bij AMV. Veel geleerd door ervaren docenten. Fijne afwisseling van theorie en praktijk. Ik zal zeker weer voor AMV kiezen in het vervolg.

N. van Boekeloo

Weer een super inspirerend webinar van AMV. Zij weten de taaie stof over pensioen heel levendig te maken. Vol met praktische voorbeelden en tips waar je op moet letten. Ik kijk uit naar de volgende.

Patricia Boer

Iris weet in haar trainingen altijd de juiste toon te vinden. Ze weet een goede balans te vinden tussen inspireren, informeren en soms ook adviseren. Heldere informatie, duidelijke sheets en goede... Iris weet in haar trainingen altijd de juiste toon te vinden. Ze weet een goede balans te vinden tussen inspireren, informeren en soms ook adviseren. Heldere informatie, duidelijke sheets en goede toelichting.

berna navruz

Het was een heldere en een pakkende webinar ik ga hem in mijn werk gebruiken en inzetten

et belang van kinderen staan centraal in deze werkvorm en daar ben ik blij om