Hoe heb je de trainer(s) ervaren?
9.8/10
Hoe heb je de opleiding ervaren?

Iris Gündel

De specialisatie opleiding Arbeidsmediation is mij enorm goed bevallen. De kundigheid en praktijkervaring van de trainer Astrid was boven verwachting relevant in de trainingsdagen en maakte het... De specialisatie opleiding Arbeidsmediation is mij enorm goed bevallen. De kundigheid en praktijkervaring van de trainer Astrid was boven verwachting relevant in de trainingsdagen en maakte het direct toepasbaar vanuit de inhoud naar de praktijk. Algehele niveau van de opleiding vond ik zeer goed, het ontbrak aan niets. Compleet goed verzorgd van A tot Z en met plezier kijk ik erop terug! Voorbij gevlogen.

Hans Van Dienst

Prima specialisatie opleiding Arbeidsmediation gevolgd. Theoretische achtergronden en praktische toepassingen in één training, die vanwege de Corona maatregelen in korte tijd werd omgebouwd van live... Prima specialisatie opleiding Arbeidsmediation gevolgd. Theoretische achtergronden en praktische toepassingen in één training, die vanwege de Corona maatregelen in korte tijd werd omgebouwd van live training naar online training. En dat met behoud van kwaliteit. Een knappe prestatie.

Sylvia Derks

Ik heb de training als zeer prettig en leerzaam ervaren
Ik heb de training als zeer prettig en leerzaam ervaren
De groepsgrootte vond ik ontzettend prettig, de informatie werd op een zeer prettige manier overgebracht en er was voldoende ruimte voor interactie waardoor het geen moment saai werd en het ook geen moeite kostte om de aandacht erbij te houden. Ik kan het echt iedereen aanraden.

Jolanda Fortuin

Een 2-daagse training Enneagram Basis Module bij AMV-Opleidingen gevolgd. Een aanrader voor ieder die werkt met mensen. Nuttig, interessant, inzetbaar en op een heel prettige en leerzame manier... Een 2-daagse training Enneagram Basis Module bij AMV-Opleidingen gevolgd. Een aanrader voor ieder die werkt met mensen. Nuttig, interessant, inzetbaar en op een heel prettige en leerzame manier gegeven.
Jolanda Fortuin

Fenna van Iersel

Onlangs de training de kinderen scheiden mee gevolgd. De dagen waren op een goede manier ingedeeld. We begonnen met een stuk theorie om vervolgens de vertaalslag naar de praktijk te maken.
Het...
Het mooie van deze training is dat je geen compleet draaiboek krijgt, maar dat je je eigen draai kunt geven aan het programma. Je krijgt voldoende handvatten om hier mee aan de slag te gaan.
De energie waarmee de trainers hun dagen invullen werkt inspirerend en aanstekelijk.
Ik kijk er naar uit om in de praktijk aan de slag te gaan met het programma.

Nikki Bos

Ik vond het een onwijs interessante training. Ik heb veel nieuwe kennis opgedaan en ik heb het gevoel nu echt te kunnen starten als coach van dit programma. Super bedankt!

Wim Jansen FFP RAB

Inhoud uitstekend, met name van historie tot en met heden is belangrijk om uitleg te kunnen geven aan klanten. Goede praktijkgerichte cases en prima beslisboom ontvangen. Goed op dagelijkse praktijk... Inhoud uitstekend, met name van historie tot en met heden is belangrijk om uitleg te kunnen geven aan klanten. Goede praktijkgerichte cases en prima beslisboom ontvangen. Goed op dagelijkse praktijk gerichte workshop.

Anneloes van Deest

Wederom een ronduit goede training. AMV kan als geen ander kennis en praktijkervaringen met elkaar verweven waardoor elke minuut van de training boeiend en leerzaam is. De passie van Erik werkt... Wederom een ronduit goede training. AMV kan als geen ander kennis en praktijkervaringen met elkaar verweven waardoor elke minuut van de training boeiend en leerzaam is. De passie van Erik werkt aanstekelijk!
Een absolute aanrader.

Edwin van den Driesschen

Gedegen, praktijkgerichte trainingsmiddag, waarin diverse ins en outs betreffende de aanstaande herziening van de partneralimentatie behandeld worden. Een aanrader voor wie mensen begeleidt die in... Gedegen, praktijkgerichte trainingsmiddag, waarin diverse ins en outs betreffende de aanstaande herziening van de partneralimentatie behandeld worden. Een aanrader voor wie mensen begeleidt die in een scheidingsprocedure verwikkeld zijn. Docent is goed onderlegd in de materie!

Judith van Heems

Een erg goede opleiding, zowel qua vorm als inhoud, waarbij de dagen steeds voorbijvlogen. Een opleiding waarbij je voortdurend gestimuleerd wordt zonder oordeel op zoek te gaan naar de... Een erg goede opleiding, zowel qua vorm als inhoud, waarbij de dagen steeds voorbijvlogen. Een opleiding waarbij je voortdurend gestimuleerd wordt zonder oordeel op zoek te gaan naar de verschillende onderliggende belangen, om die vervolgens constructief bij elkaar te brengen. Alleen al voor persoonlijke ontwikkeling zeer de moeite waard.