Hoe heb je de trainer(s) ervaren?
9.8/10
Hoe heb je de opleiding ervaren?

Iris Limborgh

Veel info, fijne opbouw en leswijze, afwisselende dagen (theorie, oefenen, filmpjes, opdrachten), prettige en kundige trainster, veel kunnen leren door te doen en door te kijken naar anderen. Veel... Veel info, fijne opbouw en leswijze, afwisselende dagen (theorie, oefenen, filmpjes, opdrachten), prettige en kundige trainster, veel kunnen leren door te doen en door te kijken naar anderen. Veel geleerd!!

Jeannette de Weerd-Berghuis

Iris Gündel heeft i.c.m. AMV-opleidingen een mooie online training neergezet waarbij op overzichtelijke en plezierige wijze waardevolle inzichten t.b.v. het thema 'Ontwikkelingstaken van kinderen in... Iris Gündel heeft i.c.m. AMV-opleidingen een mooie online training neergezet waarbij op overzichtelijke en plezierige wijze waardevolle inzichten t.b.v. het thema 'Ontwikkelingstaken van kinderen in een echtscheidingssituatie' worden gedeeld! Ook na de training was AMV toegankelijk en beschikbaar voor vragen. Een aanrader, deze online training!

Anna Rensen

Vorige week volgde ik de training Gezinsbegeleiding. De ochtend was voor mij een fantastische opfrisser van De Kinderen Scheiden Mee. Door de op sales gerichte middag kreeg ik zicht op het belang... Vorige week volgde ik de training Gezinsbegeleiding. De ochtend was voor mij een fantastische opfrisser van De Kinderen Scheiden Mee. Door de op sales gerichte middag kreeg ik zicht op het belang van stoppen met zenden en in plaats daarvan bevragen van de potentiële cliënt.

Rina Franssen

Een inspirerende training, waarin je wordt uitgedaagd om voor jezelf helder te krijgen hoe jij gezinsbegeleiding tijdens en na een scheiding kunt inzetten, wat jouw rol in dit proces is en welke... Een inspirerende training, waarin je wordt uitgedaagd om voor jezelf helder te krijgen hoe jij gezinsbegeleiding tijdens en na een scheiding kunt inzetten, wat jouw rol in dit proces is en welke toegevoegde waarde jij als professional hierin kan leveren. Waar sta je voor, hoe wil je dit gaan aanbieden. Hoe zorg je ervoor dat jij jouw diensten kunt aanbieden.

Barbara Abdoelkariem

Ik volg al langer training en bijscholing en het is altijd weer leerzaam in direct toepasbaar in de praktijk. De trainers zijn professioneel, vriendelijk, behulpzaam en denken graag mee. AMV heeft... Ik volg al langer training en bijscholing en het is altijd weer leerzaam in direct toepasbaar in de praktijk. De trainers zijn professioneel, vriendelijk, behulpzaam en denken graag mee. AMV heeft een persoonlijke aanpak wat maakt dat je als cursist geen nummer bent maar wordt gezien. A home away form home.AMV een huiselijke omgeving waar samen leren voorop staat.

Suzanne Beets-Kok

Ik vond het een heerlijke leerzame dag waar je lekker even kan sparren. Even weer de lijnen duidelijk van de Kinderen Scheiden Mee.
Iris, Marjon en Daniëlle weten het ook altijd heel goed over...
Iris, Marjon en Daniëlle weten het ook altijd heel goed over te brengen.

Menno Duin

Familie mediation. Afgerond september 2021. In de eerste plaats bedankt voor de uitnodiging en de uitstekende organisatie van de hele dag. Jullie haďden een goede presentatie en ook die van de... Familie mediation. Afgerond september 2021. In de eerste plaats bedankt voor de uitnodiging en de uitstekende organisatie van de hele dag. Jullie haďden een goede presentatie en ook die van de inñeider smiddags was een eye opener. ik kende 1 persoon van opleiding vorig jaar. Voorstelrondje aan begin sessie is aan te raden.

Rina Franssen

Goede inhoudelijke training met veel concrete handvatten en inzichten, fijn om met anderen te kunnen sparren en tips te delen. Meteen kunnen netwerken met vakgenoten en de docenten. Een dag vol... Goede inhoudelijke training met veel concrete handvatten en inzichten, fijn om met anderen te kunnen sparren en tips te delen. Meteen kunnen netwerken met vakgenoten en de docenten. Een dag vol inspiratie.

Marlien van Leeuwen

Leerzaam om op deze interactive manier kennis te delen. Sales is meer dan een bordje te koop in je voortuin. Met als bijkomend voordeel inspirerende vakgenoten ontmoeten.En dan ook nog eens een... Leerzaam om op deze interactive manier kennis te delen. Sales is meer dan een bordje te koop in je voortuin. Met als bijkomend voordeel inspirerende vakgenoten ontmoeten.En dan ook nog eens een super goed verzorgde dag.

Carola De Lijster

Een dag vol inspiratie, motivatie en nieuwe inzichten. Een waardevolle dag, die ik absoluut niet had willen missen. De trainers zijn betrokken bij de cursisten en denken echt met je mee, en dagen je... Een dag vol inspiratie, motivatie en nieuwe inzichten. Een waardevolle dag, die ik absoluut niet had willen missen. De trainers zijn betrokken bij de cursisten en denken echt met je mee, en dagen je uit om net dat extra stapje te nemen.