Hoe heb je de trainer(s) ervaren?
9.8/10
Hoe heb je de opleiding ervaren?

Astrid Kraag

De open sfeer in de groep en het veel oefenen onder een prettige begeleiding helpen om de methodiek in 3 trainingsdagen onder de knie te krijgen. Ik merkte dat Motiverende Gesprekstechniek je... De open sfeer in de groep en het veel oefenen onder een prettige begeleiding helpen om de methodiek in 3 trainingsdagen onder de knie te krijgen. Ik merkte dat Motiverende Gesprekstechniek je sneller tot de kern brengt. Efficiënt en effectief dus!

Alexandra Herman de Groot RL

In korte tijd heel veel kennis opgedaan en ook plenair en in groepjes geoefend met de lesstof. Het is een goede aanzet om meer te leren van deze techniek, alhoewel het wel wat 'vlieguren' zal kosten... In korte tijd heel veel kennis opgedaan en ook plenair en in groepjes geoefend met de lesstof. Het is een goede aanzet om meer te leren van deze techniek, alhoewel het wel wat 'vlieguren' zal kosten om het ook echt goed in de vingers te krijgen. De trainers zorgen voor een veilige omgeving waardoor groepsleden zich makkelijk open kunnen stellen. Een aanrader!

Carola De Lijster

Zeer inspirerende training van een bevlogen trainer. Deze training brengt communicatie naar een heel ander niveau. Door de kleine groep cursisten voel je een zekere veiligheid waarin je je makkelijk... Zeer inspirerende training van een bevlogen trainer. Deze training brengt communicatie naar een heel ander niveau. Door de kleine groep cursisten voel je een zekere veiligheid waarin je je makkelijk kwetsbaar kan opstellen. Mooie locatie die goed bereikbaar is.

IJda Terpstra

Een inspirerende dag met name voor startende ondernemers. Afwisselend, informatief met (sales)spreker Bob Gündel en een interactieve opzet. Ontmoeten van ‘collega’s’, sparren en uitwisseling voor... Een inspirerende dag met name voor startende ondernemers. Afwisselend, informatief met (sales)spreker Bob Gündel en een interactieve opzet. Ontmoeten van ‘collega’s’, sparren en uitwisseling voor mogelijke samenwerking op eigen of aansluitend vakgebied. Mediaten en coachen doe je samen, de concurrerende markt is mega op coachinggebied, echter ieder heeft zijn of haar eigen identiteit en kwaliteit. Weten wat jouw specialisme is en je daarin kunnen profileren, maakt dat je je succesvol voelt. Waarom kiezen mensen jou of de ander. Vanwege precies datgene wat jij te bieden hebt. Voor iedere nichemarkt is de juiste persoon te vinden. Wel uitstralen wat je daadwerkelijk drijft en wat bij je past. Een timmerman werkt vermoedelijk liever niet op de administratie. Wat is je ideale klant? Dit in ogenschouw nemende, met een dosis zelfvertrouwen vanuit je authentieke zelf en dat uitstralen (Quote: Christine Lagarde) dan komt het aan.

Ellen Hoetmer

Geweldig leerzame dag meegemaakt, bedankt daarvoor. Handvatten mee gekregen over waar mijn bedrijf nu staat, en wat er eventueel nog nodig is om mijn idealen te bereiken. Vol inspiratie naar huis,... Geweldig leerzame dag meegemaakt, bedankt daarvoor. Handvatten mee gekregen over waar mijn bedrijf nu staat, en wat er eventueel nog nodig is om mijn idealen te bereiken. Vol inspiratie naar huis, en direct acties in kunnen zetten. Blij dat ik heb kunnen en mogen deelnemen.

Jolanda Fortuin

Goede methodiek, op vele vlakken direct inzetbaar voor zowel kinderen als volwassenen. Door trainingsdag mooi inzichtelijk en overzichtelijk gemaakt. Ook voor de inwendige mens was zoals gewoonlijk... Goede methodiek, op vele vlakken direct inzetbaar voor zowel kinderen als volwassenen. Door trainingsdag mooi inzichtelijk en overzichtelijk gemaakt. Ook voor de inwendige mens was zoals gewoonlijk weer goed gezorgd.

Natasja Versteege

De training was weer een kadootje aan mezelf; iets nieuws in ontvangst nemen voor het werken met kinderen en jongeren, uitwisseling van ervaringen met andere coaches en de heerlijke verzorging van... De training was weer een kadootje aan mezelf; iets nieuws in ontvangst nemen voor het werken met kinderen en jongeren, uitwisseling van ervaringen met andere coaches en de heerlijke verzorging van thee/ koffie met wat lekkers een de lunch. Het leuke van deze training is dat deze methodiek wezenlijk anders is dan de andere werkvormen die ik al ken. Dat maakt het echt vernieuwend. Dank je wel Daniëlle!

L. Hoepman

Een bedrijf starten lijkt makkelijker dan het is. Nadat ik was ingeschreven liep ik tegen alles aan. Geen idee waar ik moest starten als kindercoach. Ben zelf van alles gaan uitzoeken. Maar kwam... Een bedrijf starten lijkt makkelijker dan het is. Nadat ik was ingeschreven liep ik tegen alles aan. Geen idee waar ik moest starten als kindercoach. Ben zelf van alles gaan uitzoeken. Maar kwam geen stap verder. Dit kost heel veel tijd en frustraties. Een aantal sessies met Marjon gehad. Deze sessies waren lang niet altijd makkelijk maar heel verhelderend en vooral helpend. Mijn advies is om sneller aan de bel te trekken.

Ginny Winkelman

Ik heb de specialisatie Christelijke begeleiding bij Echtscheiding gevolgd als niet Christen. Wat waren dat ontzettend waardevolle dagen die me echt in staat stellen om als niet Christen te... Ik heb de specialisatie Christelijke begeleiding bij Echtscheiding gevolgd als niet Christen. Wat waren dat ontzettend waardevolle dagen die me echt in staat stellen om als niet Christen te begrijpen wat de denk- en leefwereld van een Christen is in combinatie met een scheiding. Ik voel me hiermee zeker genoeg om nu ook Christenen te begeleiden met hun scheiding. De training werd gegeven succesvolle onderneemster en bevlogen multitalent Anneloes van Deest. Kortom een aanrader deze training! Net als alle andere kwalitatief hoogstaande trainingen van AMV!

Hanneke Vink

Ik heb de online opleiding basis mediation gevolgd welke werd gegeven door Karen Verhoef.
Karen is een enorm bevlogen en betrokken docent. Ik heb heel veel geleerd; zowel op het gebied van inhoudelijke kennis maar ook als het gaat om persoonlijke ontwikkeling.
Ook Marjon de Vroomen en Erik Baijens zijn betrokken en geïnteresseerd ondanks dat zij de cursus die ik volgde niet zelf gaven; het contact met hen is heel plezierig.
AMV-opleidingen staat voor mij voor betrokken, hoge kwaliteit, neutraliteit (tav de registers) en no-nonsense (alles is perfect geregeld, maar geen over de top luxe die door de cursist zelf betaald moet worden).
Een absolute aanrader!