Service en klantvriendelijkheid schipper
Kwaliteit catering
Service en klantvriendelijkheid algemeen
Kwaliteit boot
Kwaliteit route

Superleuke tocht gehad met collega's tijdens Amsterdam Light Festival. Superleuke schipper en dochter die de catering verzorgde. Top wijntjes en biertjes en lekker eten! Aanrader :)

George

Enorm leuke vaartocht meegemaakt tijdens het Amsterdam Light Festival. Met stip op1 van de leukste dingen die we gedaan hebben tijdens de kerstvakantie.

Wij kijken met enorm veel plezier terug op de ALF-rondvaart afgelopen maandagavond met de salonboot Marjet! Los van de getoonde lichtkunstwerken gaf de tocht een mooie indruk van Amsterdam vanaf het... Wij kijken met enorm veel plezier terug op de ALF-rondvaart afgelopen maandagavond met de salonboot Marjet! Los van de getoonde lichtkunstwerken gaf de tocht een mooie indruk van Amsterdam vanaf het water. Natuurlijk droegen de gastvrijheid van de schipper en het comfort van de boot daar ook aan bij. Wij vonden het een interessante en gezellige avond. Bedankt voor jullie organisatie. Top!

Really good and nice boattour. Luxury boat, cold drinks, nice captain. Can recommend to others!

Architext Haarlem, Hilde de Haan

Prima boottocht gehad met een groep van 45 mensen; een mooie open sloep, de behulpzame en vriendelijke schipper Etienne en vooral ook fijn hoe door de medewerkers van Amsterdam Boothuur werd... Prima boottocht gehad met een groep van 45 mensen; een mooie open sloep, de behulpzame en vriendelijke schipper Etienne en vooral ook fijn hoe door de medewerkers van Amsterdam Boothuur werd meegedacht over route en opstapmogelijkheden. Een aanrader voor wie voor bescheiden budget een fantastische boottocht door Amsterdam wil maken.)

Louise McGregor / Cargill

A big thank you to Amsterdam Boothuur and Skipper Peter,

A big thank you to Amsterdam Boothuur and Skipper Peter,

My team had a great time touring the best of Amsterdam on the canals, and it was a highlight of their four days in Europe. It was really special.

(we had drinks rather than catering - only reason for not giving all 5 stars)

Ineke

Afgelopen woensdag hadden we een promotie in Adam.
Vanwege het mooie weer hebben we pas de middag/avond ervoor (via de online chat) de salonboot Valerie gehuurd.
Het contact verliep erg...
Afgelopen woensdag hadden we een promotie in Adam.
Het contact verliep erg soepel.
Op de dag zelf moesten we nog doorgeven met hoeveel personen we precies zouden gaan en of we hapjes aan boord wilden hebben.
Door de hectiek is hier niets van gekomen.
De salonboot kwam perfect op tijd aan op de afgesproken plaats en de schipper heeft alsnog onze wensen doorgegeven.
de (Vega) hapjes werden tijdens een korte stop aan boord afgeleverd en waren erg goed verzorgd.

Heel erg bedankt voor jullie flexibiliteit!

Het heeft onze dag extra mooi gemaakt.

Judith Weingarten

We had a wonderful cruise, a great skipper and lovely boat.

Olivier Waaijer

Super ervaring!

Hazel

Fijne, ruime boot en knap stuurwerk in alle drukte tijdens de Sinterklaasintocht.
Perfecte catering voor jong en oud.