Henri Roosdorp

In dec. 2017 voor de eerste keer en 17 sept. 2018 voor de tweede keer Amstelveen Repair aan huis gehad. Beide keren om een gebarsten scherm van een iPhone te vervangen. Snelle afspraak en deskundige... In dec. 2017 voor de eerste keer en 17 sept. 2018 voor de tweede keer Amstelveen Repair aan huis gehad. Beide keren om een gebarsten scherm van een iPhone te vervangen. Snelle afspraak en deskundige service; in een half uurtje klaar. Ik ben zeer tevreden.

Annisa

Amstelveen repair always gives an outstanding service. I have used theirs' service for thrice and my phone was always back in an excellent good. So, I will definitely recommend Amstelveen repair.... Amstelveen repair always gives an outstanding service. I have used theirs' service for thrice and my phone was always back in an excellent good. So, I will definitely recommend Amstelveen repair. You don't have to spend any transportation cost and wait at your home while your phone is being repaired.

Frans Wilhelmus

Gisteren contact gehad met Roy over mijn IPhone 6s. Waar ik dacht een reparatie nodig te hebben aan het oplaad punt (stekker maakte onvoldoende contact) bleek dit niet nodig. Schoongemaakt binnen... Gisteren contact gehad met Roy over mijn IPhone 6s. Waar ik dacht een reparatie nodig te hebben aan het oplaad punt (stekker maakte onvoldoende contact) bleek dit niet nodig. Schoongemaakt binnen enkele minuten en kosteloos opgelost. Top service!

Snelle, betrouwbare, vriendelijke en deskundige service 👍🏽

Roy is drie kwartier bezig geweest met de reparatie van een iPhone 5 die niet goed meer oplaadde en telkens uitviel. Na drie verschillende batterijen te hebben geprobeerd stelde hij vast dat het aan... Roy is drie kwartier bezig geweest met de reparatie van een iPhone 5 die niet goed meer oplaadde en telkens uitviel. Na drie verschillende batterijen te hebben geprobeerd stelde hij vast dat het aan een chip op het moederbord moest liggen, wat een veel duurdere reparatie is en waar wij nog even over na wilden denken. Hij wilde geen vergoeding voor zijn tijd in rekening brengen, no cure no pay. Wat een super service! Bij een volgend probleem met iPhone of iPad bellen we hem zeker weer.

Vandaag mijn schermpje laten vervangen. Supermakkelijk, opgehaald en thuisbezorgd.
Dankjewel Roy voor de prima service!

Mischa Lemaire

Vandaag hebben wij onze IPhone ‘s bij Amstelveen Repair laten repareren, eindelijk iemand die een eerlijk advies geeft en eerlijk is over welke onderdelen hij gebruikt!

Wij hebben...

Wij hebben eerder onze telefoons ergens anders laten repareren en naar nu bleek was dat niet zo goed gedaan. Onderdelen waren niet terug gezet en verder heel onzorgvuldig gedaan. Amstelveen Repair liet zien waar het fout zat en daardoor hadden wij meteen een goed gevoel!

Nicky Verlinde

Een afspraak gemaakt en al binnen een dag geholpen! Erg snelle, goede en fijne service, ook een goede prijs-kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!

Ingrid

Geachte mevrouw, geachte heer,

Inderdaad heb ik ten onrechte een negatieve beoordeling op uw website gezet, hiervoor mijn oprecht excuses!
Ik zal proberen deze van uw website te...
Geachte mevrouw, geachte heer,

Ik zal proberen deze van uw website te halen!
ingrid

Interconnections

Ik ben heel erg snel geholpen. Top service!