Jordi Van Vliet

Hele goede services, je wordt snel geholpen en de kwaliteit is ook super!

Annemieke

Ik kan niets opmerken over verbeteren.
Wat U zegt gebeurt ook en u heeft me twee maal ongelooflijk snel geholpen.
De middag voor ik op reis ging en mijn iphone stuk ging ,was u er en ik...
Ik kan niets opmerken over verbeteren.
Wat U zegt gebeurt ook en u heeft me twee maal ongelooflijk snel geholpen.
De middag voor ik op reis ging en mijn iphone stuk ging ,was u er en ik ging
op reis met een door U meegenomen Iphone ,wie bedenkt dat .
Veel dank ,ik kan niet dankbaar genoeg zijn voor wat u zo snel leverd, ook uw koerier ,geweldig.

Mees Castelein

Erg klantvriendelijk en aardige gast

Davy

Een hele fijne service! Roy komt langs wanneer het uitkomt, en komt met eerlijk advies. Daarnaast snel & efficient gerepareerd.

Could not recommend more. Professional and friendly service at great value. He came to my house on a Saturday and repaired my phone on the spot. Really nice guy!!

Heel goed, mijn iPad werkt weer zoals het moet. De haal en breng service is snel. Het is fijn dat je zelf niet de deur uit hoeft. Ik ben echt heel goed geholpen. Amstelveen Repair geeft net dat... Heel goed, mijn iPad werkt weer zoals het moet. De haal en breng service is snel. Het is fijn dat je zelf niet de deur uit hoeft. Ik ben echt heel goed geholpen. Amstelveen Repair geeft net dat stukje extra.

Vanochtend telefonisch contact omtrent niet werkende iPhone 5S en in de middag opgelost! Perfect!
Vriendelijk, klantgericht, behulpzaam en kennis van zaken!

Mn Iphone wad zeer snel en netjes gerepareerd.
Mooi dat je nergens heen hoeft en dat ze thuis of op het werk komen. Top.

Dick

Mijn Ipad had een nieuwe batterij nodig, dit is door Amstelveenrepair keurig volgens afspraak uitgevoerd.
De haal en breng service heb ik als zeer prettig ervaren omdat deze extra service geen vertraging oplevert.
Ik geen bijna nooit een 10 maar deze 9 is dubbel en dwars verdiend.

G.S. Heutink

Mijn toestel snel gerepareerd, glas vervangen.
Toestel gehaald en gebracht! Vriendelijke benadering,