Bart

Ik heb diverse toestellen laten repareren met steeds een goede ervaring. Klantvriendelijk en deskundige benadering met een eerlijk advies. Ook prettig dat men thuis langs kan komen. Mijn telefoon... Ik heb diverse toestellen laten repareren met steeds een goede ervaring. Klantvriendelijk en deskundige benadering met een eerlijk advies. Ook prettig dat men thuis langs kan komen. Mijn telefoon werd zelfs afgeleverd op mijn tijdelijke vakantieverblijf, erg servicegericht.

Milou de Jong

Zeer goede service, erg klantvriendelijk en betrouwbaar.
Brengt en haalt toestellen op!
binnen een uur 2 toestellen gerepareerd voor een scherpe prijs!
Ik kan Amstelveen repair aan...
Zeer goede service, erg klantvriendelijk en betrouwbaar.
Brengt en haalt toestellen op!
binnen een uur 2 toestellen gerepareerd voor een scherpe prijs!
Ik kan Amstelveen repair aan iedereen aanbevelen.
Hielp zelfs nog even met de installatie van de toestellen tot het gelukt was.
Echt meer dan tevreden.

Hans van Eijl

Een probleem met mijn iPhone 7 ’s avonds via de website van Amstelveen-Repair aangemeld. De volgende dag werd er al contact met mij opgenomen. De reparatie kon en is ook daadwerkelijk op locatie... Een probleem met mijn iPhone 7 ’s avonds via de website van Amstelveen-Repair aangemeld. De volgende dag werd er al contact met mij opgenomen. De reparatie kon en is ook daadwerkelijk op locatie naar volle tevredenheid, snel uitgevoerd tegen een zeer redelijk tarief uitgevoerd. Amstelveen-Repair staat vanaf nu in mijn adresboek voor problemen met mijn iPhone. Een zaak die ik iedereen van harte aanbeveel. Zeg het voort.

Lydia

Snel contact. Goede feedback.

Jordi Van Vliet

Hele goede services, je wordt snel geholpen en de kwaliteit is ook super!

Annemieke

Ik kan niets opmerken over verbeteren.
Wat U zegt gebeurt ook en u heeft me twee maal ongelooflijk snel geholpen.
De middag voor ik op reis ging en mijn iphone stuk ging ,was u er en ik...
Ik kan niets opmerken over verbeteren.
Wat U zegt gebeurt ook en u heeft me twee maal ongelooflijk snel geholpen.
De middag voor ik op reis ging en mijn iphone stuk ging ,was u er en ik ging
op reis met een door U meegenomen Iphone ,wie bedenkt dat .
Veel dank ,ik kan niet dankbaar genoeg zijn voor wat u zo snel leverd, ook uw koerier ,geweldig.

Mees Castelein

Erg klantvriendelijk en aardige gast

Davy

Een hele fijne service! Roy komt langs wanneer het uitkomt, en komt met eerlijk advies. Daarnaast snel & efficient gerepareerd.

Could not recommend more. Professional and friendly service at great value. He came to my house on a Saturday and repaired my phone on the spot. Really nice guy!!

Heel goed, mijn iPad werkt weer zoals het moet. De haal en breng service is snel. Het is fijn dat je zelf niet de deur uit hoeft. Ik ben echt heel goed geholpen. Amstelveen Repair geeft net dat... Heel goed, mijn iPad werkt weer zoals het moet. De haal en breng service is snel. Het is fijn dat je zelf niet de deur uit hoeft. Ik ben echt heel goed geholpen. Amstelveen Repair geeft net dat stukje extra.