Rocco

Adresje dat je nodig hebt bij problemen met je apparaat! Lens vervangen telefoon en ander klusje met speakers, flexibel, meteen, snel en sympathiek bovendien!

Annemieke Raatsie

Ik was op vrijdag 4 September in de winkel omdat mijn telefoon niet goed opladen. Roy Geerts heeft hem toen gecheckt en allemaal vuil uit de opening gehaald met een pincet. Toen ik vroeg wat het... Ik was op vrijdag 4 September in de winkel omdat mijn telefoon niet goed opladen. Roy Geerts heeft hem toen gecheckt en allemaal vuil uit de opening gehaald met een pincet. Toen ik vroeg wat het kostte was hij zo aardig om niets daarvoor te rekenen terwijl hij echt een tijd daarmee bezig was. Dat is service en daarom heeft hij er een nieuwe klant bij. Wat aardig en geen verkoop onzin om je iets aan te smeren. Een aanwinst voor het Kostverlorenhof mag ik zeggen. Laat daar je telefoon repareren voordat er weer een eettentje in komt en dit soort bedrijven verloren gaan. Annemieke Raatsie

Spencer Music lessons

Excellent service and a complete refund when replacement camera was found not to be the problem. I would recommend this shop to all, except they would then be to busy to help me in future.

E Braun

Great service - a true professional

Poltje

Scherm Samsung A6 laten vervangen. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben! Netjes gerepareerd, betrouwbaar en uitstekende service! Succes met je bedrijf!

Paul

Nieuwe batterij voor mijn iPhone, schappelijke prijs en “klaar terwijl u wacht”.

Amstelveen Repair

Zeer klantvroendelijke, snelle service

Marion

Vandaag zeer goed geholpen en vriendelijk personeel.

Nicole

Een paar weken geleden een nieuwe batterij in m’n IPhone geplaatst en nu deed m’n camera het niet met videobellen. Binnen 10 minuten was het probleem opgelost, service van de zaak! Dat noem ik... Een paar weken geleden een nieuwe batterij in m’n IPhone geplaatst en nu deed m’n camera het niet met videobellen. Binnen 10 minuten was het probleem opgelost, service van de zaak! Dat noem ik klasse! ??

E. Berentzen

Kennis, snel, service en vriendelijk! Topper in Amstelveen! Aanrader!