Wouter

Snelle en goede service. Zeer tevreden met het resultaat.

Thijs

Super snelle service, absoluut een aanraden. Binnen een uur was mijn telefoon terug gerepareerd en wel.

groei door coaching

Wat een fijne, snelle en goede dienstverlening! je hebt echt je best gedaan om mijn gecrashte telefoon tot leven te brengen, daar waar een ander het allang had opgegeven. Daarnaast heb je heel snel... Wat een fijne, snelle en goede dienstverlening! je hebt echt je best gedaan om mijn gecrashte telefoon tot leven te brengen, daar waar een ander het allang had opgegeven. Daarnaast heb je heel snel een vervangende telefoon voor me klaargemaakt, veel dank daarvoor.

B.Rits

Zeer goede en betrouwbare service
heeft ons al diversen keren goed geholpen

Harold

Absolute top service van Roy!
Achterkant iphone vervangen. Hij is weer als nieuw. Goede prijs, en was ook snel klaar. locatie is ook goed bereikbaar. Zeker een aanrader!

Hannie

Een scheur in het glas van mijn iPad en Fixers in het Stadshart gaf aan dat ze sinds kort geen iPads meer repareren maar dat ik wel met korting een nieuwe iPad bij ze kon kopen. Nou ff niet dus!... Een scheur in het glas van mijn iPad en Fixers in het Stadshart gaf aan dat ze sinds kort geen iPads meer repareren maar dat ik wel met korting een nieuwe iPad bij ze kon kopen. Nou ff niet dus!
Kortom ff shoppen op Google en kwam ik bij Amstelveen Repair terecht. Geen enkel probleem! Ochtends gebracht en dezelfde dag weer opgehaald enne gratis parkeren voor de deur.
Top service van Roy voor een normale prijs. Prettig geholpen, fijne sfeer en vakkundige uitleg. Bedankt!
Dus ...... van harte aanbevolen dames en heren!

Rivka

Onze iPhone heeft Roy onderzocht of hij nog te maken viel. Helaas bleek dit niet t geval. Daarom hebben we bij Roy een refurbished iPhone gekocht. Fijn om dat van zo een betrouwbaar iemand te kopen.

Mimi

Direct geholpen zonder onderzoekskosten of uberhaupt zonder kosten. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten met een werkende telefoon.

Fijne snelle service en de locatie is goed bereikbaar!

Hans Kroon

Amstelveen Repair is top, voor alles hebben ze een oplossing en goed betaalbaar.