AMIshop

Matig

Vast wel iets

Misschien met deze zware maatregels in de kappersbranche. Ook als kapster je aan de regels houden. Vandaag een salon gezien waar jullie met een aantal mega dicht op elkaar stonden. Hoezo veilig in... Misschien met deze zware maatregels in de kappersbranche. Ook als kapster je aan de regels houden. Vandaag een salon gezien waar jullie met een aantal mega dicht op elkaar stonden. Hoezo veilig in de kapsalon . Sluit die handel toch

Matig

Meeste kapsters kunnen goed knippen

Aantal kapsters drukken bij kleuren hun eigen zin door ondanks duidelijke uitleg. Resultaat is een kleuring die tot 2 x toe helemaal niet bevalt. Dure kleurspoelingen of maskers worden ongevraagd in... Aantal kapsters drukken bij kleuren hun eigen zin door ondanks duidelijke uitleg. Resultaat is een kleuring die tot 2 x toe helemaal niet bevalt. Dure kleurspoelingen of maskers worden ongevraagd in je haar gesmeerd. Shampoos of andere dingen worden ook heel erg opgedrongen. Kapsters kunnen wel netjes knippen. Alles bij elkaar nu een aantal keren heel onplezierige ervaring. Ik zeg koop een pakje kleuring bij Etos, dat is waarschijnlijk meer naar je zin.

Graag wilde in een balyage in mijn haar van mijn eigen haar kleur naar assig blond. Ik heb hier een foto van laten zien en ze zeiden dat dit geen probleem was. Dus heb ik een afspraak gemaakt. Zelf... Graag wilde in een balyage in mijn haar van mijn eigen haar kleur naar assig blond. Ik heb hier een foto van laten zien en ze zeiden dat dit geen probleem was. Dus heb ik een afspraak gemaakt. Zelf ben ik heel zuinig op mijn haar omdat het zo lang, gezond en dik is. Na deze afspraak vroegen ze of het naar wens was en op het eerste opzicht leek het naar wens. Toen ik eenmaal thuis was en min omgeving mijn complimenteerde over mn haar En iedereen het over highlights had ben ik er beter naar gaan kijken. Wat blijkt dat ik helemaal geen balyage heb maar gewoon highlights. Een familie lid van mij is ook kapster en die zij dat ik terug moest gaan want het was super lelijk en ongelijk gezet. Dus ben ik weer terug gegaan en konden ze als service een aantal extra banen achterin zitten. Maar als ik de hele onderkant wilde verven was dit voor eigen kosten. HOEZO VOOR EIGEN KOSTEN??? Ik heb hier duidelijk om gevraagt en een foto laten zien. Wat kan hier dan fout aan gaan? Ik heb hier gewoon dik voor betaald voor iets wat helemaal niet mijn vraag was. Ik kom hier nooit weer!!

Heb ik niet

Beter luisteren naar je klanten. En met een passende oplossing komen.

Marieke van Heest

Supper leuke meiden , altijd vriendelijk kom er al jaren

Je wordt goed geknipt , advies is top

Niks blijf zoals jullie zijn

Dramatisch geen communicatie AMI Eglantier Apeldoorn. Je word zo geholpen langer dan een uur gezeten ben maar weggelopen naar een andere kapper.

communicatie.

marianne peters

Ik kom al jaren bij Ami kappers Parkweide , maar de laatste tijd ben ik toch niet zo meer tevreden over hun knip-behandelingen , ongelijk , happerig , en de kapsters niet meer zo vriendelijk als... Ik kom al jaren bij Ami kappers Parkweide , maar de laatste tijd ben ik toch niet zo meer tevreden over hun knip-behandelingen , ongelijk , happerig , en de kapsters niet meer zo vriendelijk als voorheen, erg jammer , ik ga op zoek naar een andere salon helaas....

Beter luisteren naar de klant... en wat vriendelijker benaderen

Zeer slecht. Af te raden om ernaartoe te gaan. Grof, zelfs tegen kinderen, onbeschoft en arrogant personeel! Klanten zonder afspraak zijn NIET welkom

Niks!

Onbeschoft personeel, hangen midden in een gesprek de telefoon op, sturen kinderen op een grove botte manier weg omdat ze geen afspraak hebben terwijl er duidelijk op de website staat ook welkom... Onbeschoft personeel, hangen midden in een gesprek de telefoon op, sturen kinderen op een grove botte manier weg omdat ze geen afspraak hebben terwijl er duidelijk op de website staat ook welkom zonder afspraak (dus niet!). Meisje was in tranen! Arrogant, totaal niet oplossingsgericht. Afrader, niet naartoe gaan! En nog veel te duur ook.

Wim Lammers

Ik ben nu tweemaal naar de Ami kapper geweest. Ik had mij 9 jaar laten knippen bij een ander kapper in onze stad, maar ik ben zeer tevreden. Goed advies gehad over de kleur. Ik vond het bij de... Ik ben nu tweemaal naar de Ami kapper geweest. Ik had mij 9 jaar laten knippen bij een ander kapper in onze stad, maar ik ben zeer tevreden. Goed advies gehad over de kleur. Ik vond het bij de andere kapper te rood. Nu mooi aangepast en goed passend bij mijzelf. Ook viel mijn haar direct in een goed coupe. Fijn advies en er werd zeer goed gewerkt.

Goed advies n prima passend bij mijn uiterlijk, werd prima geadvieseerd.

Anneke Pultrum

en mijn haar door Chantal goed word geknipt. ik ga altijd naar Amy kappers in Hardenberg. Zeer tevreden. ik zit tegenwoordig elke maand bij de kapper. omdat het gezellig is.
klantvriendelijk. en goede verzorging voor mijn haar. ik heb mijn haar asblond laten verven. maar thuis gekomen vond ik het nogal grijs. zal wel aan de licht inval liggen. meteen weer terug. heeft ze me er donkere plukken ingedaan. het staat weer een stuk beter. en zeer tevreden. ook over de producten van ivy. top.

ik koop altijd Ivy stylings producten. zeer tevreden haar zit meteen zoals ik het wil.

geen verbeter punten

fenke hoppenbrouwer

Mijn zoon hebben wij voor de vakantie laten knippen...daarna op vakantie gegaan. na 2 weken teruggekomen en terug gegaan omdat we niet tevreden waren. het haar was veel te lang gelaten,groeide... Mijn zoon hebben wij voor de vakantie laten knippen...daarna op vakantie gegaan. na 2 weken teruggekomen en terug gegaan omdat we niet tevreden waren. het haar was veel te lang gelaten,groeide alweer over de oren en een matje in de nek....we zijn terug gegaan en hij is toen wel fijn geknipt. De kapster zei dat ze het begreep en beaamde dat hij terug moeten komen als hij niet tevreden is. helaas moest hij wel weer de volle pond van 23,35euro betalen! snel verdiend voor ami!

bij ontevredenheid en opnieuw knippen hoeft er niet betaald te worden of er gaat iets van de prijs af.