Marieke van Heest

Supper leuke meiden , altijd vriendelijk kom er al jaren

Je wordt goed geknipt , advies is top

Niks blijf zoals jullie zijn

anonymous

Dramatisch geen communicatie AMI Eglantier Apeldoorn. Je word zo geholpen langer dan een uur gezeten ben maar weggelopen naar een andere kapper.

communicatie.

marianne peters

Ik kom al jaren bij Ami kappers Parkweide , maar de laatste tijd ben ik toch niet zo meer tevreden over hun knip-behandelingen , ongelijk , happerig , en de kapsters niet meer zo vriendelijk als...

Beter luisteren naar de klant... en wat vriendelijker benaderen

Zeer slecht. Af te raden om ernaartoe te gaan. Grof, zelfs tegen kinderen, onbeschoft en arrogant personeel! Klanten zonder afspraak zijn NIET welkom

Niks!

Onbeschoft personeel, hangen midden in een gesprek de telefoon op, sturen kinderen op een grove botte manier weg omdat ze geen afspraak hebben terwijl er duidelijk op de website staat ook welkom zonder afspraak (dus niet!). Meisje was in tranen! Arrogant, totaal niet oplossingsgericht. Afrader, niet naartoe gaan! En nog veel te duur ook.

Wim Lammers

Ik ben nu tweemaal naar de Ami kapper geweest. Ik had mij 9 jaar laten knippen bij een ander kapper in onze stad, maar ik ben zeer tevreden. Goed advies gehad over de kleur. Ik vond het bij de...

Goed advies n prima passend bij mijn uiterlijk, werd prima geadvieseerd.

Anneke Pultrum

Zeer tevreden. ik zit tegenwoordig elke maand bij de kapper. omdat het gezellig is.
en mijn haar door Chantal goed word geknipt. ik ga altijd naar Amy kappers in Hardenberg.

ik koop altijd Ivy stylings producten. zeer tevreden haar zit meteen zoals ik het wil.

geen verbeter punten

fenke hoppenbrouwer

Mijn zoon hebben wij voor de vakantie laten knippen...daarna op vakantie gegaan. na 2 weken teruggekomen en terug gegaan omdat we niet tevreden waren. het haar was veel te lang gelaten,groeide...

bij ontevredenheid en opnieuw knippen hoeft er niet betaald te worden of er gaat iets van de prijs af.

Emke

Afgelopen zaterdag kon ik snel terecht bij Ami-kappers in Arnhem. Ik ben super goed geholpen en heb nu een heerlijk vlot kapsel! Hulde aan de kapster!

Snel geholpen, goed advies en fijne behandeling.

Minke

Ben afgelopen vrijdag, toen ik geknipt werd, vergeten de naam van de kapster te vragen.
Ik kende haar niet en ik kom er al vele keren.
Ze heeft mijn haar 'gesneden'.
Mijn haar zit...

vlotte bediening

Mevrouw: C.Welting-Greven

Amikapper in Zelhem

Ik ben heel tevreden en dat al meer als 10 jaar zo lang dat het bestaat ben ik al daar en Kitti die helpt mij altijd en weet hoe ik het hebben wil en ook de andere kapsters zijn altijd even vriendelijk dus geef mij maar de Ami in Zelhem ik ben meer als te vreden.

Ik heb geen verbetering daar nodig het is voor mij al zeer goed.