AMESI

Kwaliteit producten

Senzie

Heel fijn contact en mooie producten, een aanrader!

Reactie AMESI:

Heel hartelijk dank voor deze review. Het betrof hier een order voor het vullen van tasjes met amandel koekjes en het versturen van deze tasjes. Amesi is ook uw partner voor B2B aanvragen.

Anna Kochanowska

Aangenaam, toen ik belde met de vraag over datum van verzending hebben we een probleem met niet voorradig product snel opgelost.

Reactie AMESI:

Beste klant, ik vond het ook fijn om u te kunnen helpen met deze oplossing. Hartelijk dank,

Hans Seinen

Reactie AMESI:

Beste klant, heel hartelijk dank voor deze mooie review. Zijn wij altijd blij mee.

Vincent

Uitstekende service en klantgerichtheid, producten goed verpakt en zoals omschreven.

Reactie AMESI:

Fijn dat u zo tevreden bent over ons, dank voor de mooie review.

Brigitte

Super service 1 artikel was er niet kreeg meteen ander voorstel

Reactie AMESI:

Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Ja het kan soms wel eens gebeuren dat een artikel niet meer op voorraad is. (Bijvoorbeeld als er een doos is gevallen...) Dan probeer ik altijd voor... Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Ja het kan soms wel eens gebeuren dat een artikel niet meer op voorraad is. (Bijvoorbeeld als er een doos is gevallen...) Dan probeer ik altijd voor een oplossing te zorgen.

Nowee

Nowee

Reactie AMESI:

Hartelijk dank voor deze review!

n.v.t.

Heerlijk kwaliteitsproduct, snelle levering! Passend producten bij elkaar, makkelijk te bestellen.

Reactie AMESI:

Super deze mooie review, dank hiervoor.

Marion Geurts

Stichting Buurtgericht Werken Welten Benzenrade

Reactie AMESI:

Beste klant hartelijk dank dat wij uw kerstpakketten mochten verzorgen, fijn dat jullie tevreden zijn.

Ton van Dooren

Een foutje betreft het bestelde aantal van een pasta. Is onmiddellijk en met spoed hersteld. Geweldig

Reactie AMESI:

Hartelijk dank voor deze mooie review gelukkig konden wij de fout snel herstellen.

WelterKuil Kinderopvang

Geweldig!

Reactie AMESI:

Leuk dat de kerstpakketten zo goed zijn ontvangen.