AMESI

Kwaliteit producten

Hoewel ik pas kort gelden klant ben geworden bij jullie , kan ik nu al zeggen dat ik zeer tevreden ben. De snelheid en correcte aflevering zijn prima. De producten zijn fantastisch. Ik zal jullie... Hoewel ik pas kort gelden klant ben geworden bij jullie , kan ik nu al zeggen dat ik zeer tevreden ben. De snelheid en correcte aflevering zijn prima. De producten zijn fantastisch. Ik zal jullie aanbevelen in mijn omgeving. Top

Bestelling prima op tijd ontvangen, met nog een kleine verrassing in het pakket.
Telefonisch en email contact waren prettig.

Anke

Snelle levering en mooie kwaliteits produkten.Was mijn 1e bestelling maar zeker niet de laatste

Jeannette Ringenaldus

Goed werkende site, snel geleverd!

C. Bokeka

Ik vind het slecht dat wanneer ik een cadeauverpakking van 5 euro koop voor een product met de grote van 3x3 cm ik een verpakking krijg zo groot als een schoendoos. En wanneer je hierover belt men... Ik vind het slecht dat wanneer ik een cadeauverpakking van 5 euro koop voor een product met de grote van 3x3 cm ik een verpakking krijg zo groot als een schoendoos. En wanneer je hierover belt men gewoon doodleuk zegt: ja wij hebben maar 1 soort verpakking, u kunt deze retour zenden alleen zijn de verzendkosten wel voor uw eigen rekening!
Laatste keer dat ik daar een cadeau of uberhaupt nog wat koop.

Zeer goed. Nadat de levering vertraagd werd is dit persoonlijk snel toch opgelost.

Mikkie van den Eynde

Snelle service. Heb nog niet alles geproefd maar ben blij dat Italia in huis halen zo eenvoudig is.

Eddy van der Post

Gebruiksvriendelijk, snel en duidelijk