Ames

2047 Reviews

JW Bos

Prima service!

Jan Willem Nota - Marel

Super vriendelijk en deskundig geholpen. Denken mee en bieden oplossingen. Kortom: prima ervaring!

Eduard Bijl

Prettige en deskundige uitleg van alle digitale mogelijkheden die onze nieuwe Skoda Kodiaq kent. We gaan van deze auto genieten en kijken nu al uit naar onze volgende caravanvakantie.

Limpens / TenneT

Afgelopen week is mijn Skoda Enyaq IV afgeleverd. TOP aflevering. Auto zag er pico-bello uit. Goede uitleg van alle mogelijkheden, samen instellingen uitgevoerd etc.!

Berry

Afhalen van nieuwe Audi Q4. Goede service, klantvriendelijk

Croonwolterendros

De auto is netjes afgeleverd en de uit leg was prima.

Cynthia

Al een aantal jaren klant bij Ames Dordrecht, zeer tevreden en een goede service! Afgelopen vrijdag m'n nieuwe VW Taigo opgehaald en dankzij Sander Dellevoet was het weer een feestje. Heel veel dank... Al een aantal jaren klant bij Ames Dordrecht, zeer tevreden en een goede service! Afgelopen vrijdag m'n nieuwe VW Taigo opgehaald en dankzij Sander Dellevoet was het weer een feestje. Heel veel dank Sander top verkoper!!

Peter schouwenburg / Hollanddiervoeders.

Afgelopen donderdag mijn Audi A3 opgehaald bij Ames Ridderkerk. Ik moet zeggen dat Bram Korteweg echt een topper is!

Wim van de Polder

Opnieuw ontzettend fijn geholpen door het team in Sliedrecht van afspraak t/m uitvoering van de onderhoudsbeurt inclusief de altijd vriendelijke en behulpzame ontvangst van de mannen aan de... Opnieuw ontzettend fijn geholpen door het team in Sliedrecht van afspraak t/m uitvoering van de onderhoudsbeurt inclusief de altijd vriendelijke en behulpzame ontvangst van de mannen aan de receptie. En de auto ook nog eens keurig gewassen terug gekregen. Ik zeg Top Service!!

Zjak van der Klift

Uitstekende, professionele en vlotte afhandeling.