Ames

2041 beoordelingen

2041 Reviews

Sandhya Panday

Ames Audi is de beste dealer die ik tot nu toe heb gehad! Ben al ruim 10 jaar Audi rijder maar zoals ik hier geholpen ben heb ik nog niet meegemaakt. De service, het meedenken, tijd en aandacht,... Ames Audi is de beste dealer die ik tot nu toe heb gehad! Ben al ruim 10 jaar Audi rijder maar zoals ik hier geholpen ben heb ik nog niet meegemaakt. De service, het meedenken, tijd en aandacht, nakomen van afspraken en ga zo maar door. Ik wil in het bijzonder Rob bedanken voor de goede zorgen! Een meer dan verdiende dikke 10 van mij!!

Sandhya

Al jarenlang een trouwe Audi rijder en bij het uitkiezen van mijn nieuwe Audi A5 ben ik geweldig geholpen!! Geweldige service, aandacht, afspraken nakomen maar ook de aftercare😊. Special thanks to... Al jarenlang een trouwe Audi rijder en bij het uitkiezen van mijn nieuwe Audi A5 ben ik geweldig geholpen!! Geweldige service, aandacht, afspraken nakomen maar ook de aftercare😊. Special thanks to Rob!! Voor mij een welverdiende dikke 10!!

Martin Guis

Prima bedrijf met klantenservice hoog in het vaandel!

Shefro

Super service!

M. Coppieters

Nette en vriendelijke aflevering aan huis, helaas zonder winterbanden afgeleverd in

Van leeuwen buizen

Zeer klantvriendelijke heer Ali 👍

William Breeveld

Door de serviceverlening van Ames wederom voor deze dealer gekozen. Een halve ster minder door moeizame communicatie en niet nagekomen afspraak met een plaatsvervanger van de verkoper.

Boskalis Nederland

Complete uitleg bij levering ID.4 en auto was in goede staat geleverd