Paolo Broere

Uitstekende service en duidelijke communicatie bij de bestelling en levering van mijn nieuwe auto. In tijden van deze pandemie waarbij het niet mogelijk is om ter plekke alle functionaliteiten van... Uitstekende service en duidelijke communicatie bij de bestelling en levering van mijn nieuwe auto. In tijden van deze pandemie waarbij het niet mogelijk is om ter plekke alle functionaliteiten van de auto te laten zien is dit goed opgelost middels de vele door Ames gemaakte filmpjes (VW ID.3).

Bojan vlaovic

Perfecte service, alles wordt goed uitgelegd en je wordt overal en wat er gebeurt op de hoogte gehouden

Terke van Wagtendonk

Erg vriendelijk en professionele medewerkers. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant en we hebben een mooie deal gesloten.

Peter Scholten

Exellente en enthousiaste service!

JW van Eck

Goed geholpen, goede uitleg, vriendelijk

henneman

Klantgericht, klantvriendelijk, snel

Wim kateman

Zeer goed, adequaat en vriendelijk bij de verkoop van onze nieuwe auto.

Bas Maris

Als “oude” klant voel ik me nog steeds thuis bij dit AMES-bedrijf. Denken met de klant mee, geven eerlijk advies. Een 10 en de griffel van de juf. Hier wil je gewoon terugkomen.

Monica D'Souza

Al vaker een auto geleased en zeer tevreden

Jan Vermaas

Al meerdere malen n auto bij Ames gekocht en steeds op een correcte en vriendelijke manier geholpen