M. Bakker

Zeer prettig contact gehad met de verkopers van Ames. Vooraf samen de auto geconfigureerd en twee weken voor aflevering gebeld dat ik hem kon ophalen. Dat was twee weken eerder dan gepland dus erg... Zeer prettig contact gehad met de verkopers van Ames. Vooraf samen de auto geconfigureerd en twee weken voor aflevering gebeld dat ik hem kon ophalen. Dat was twee weken eerder dan gepland dus erg leuk nieuws. Aflevering verliep als gewenst en de jonge verkoper wist alles goed uit te leggen. De auto rijdt als een zonnetje en ben zeer tevreden over de afwikkeling. De ervaring was voor herhaling vatbaar!

M. Bakker

Mascha Schoofs

Enorm klantvriendelijk, snel en professioneel.

Pure Business Bedrijfskleding

Dank je wel Sander je hebt me super geholpen.

R. Koudijs

De klantbeleving zoals je dat van een A merk verwacht.

VolkerSafeGuard

Ames Oud beierland

Janneke Booister-Schrijnemakers

De vestiging in Sliedrecht is mijn favoriete adres als het gaat over mijn auto. Ik word altijd vriendelijk, snel en deskundig geholpen en geen moeite is teveel om mijn vragen te beantwoorden.

Ruben Blair

Mijn ervaring met Ames is uitmuntend. Allereerst werd ik telefonisch erg vriendelijk geholpen bij het maken van mijn afspraak.
Toen ik vervolgens mijn nieuwe Tiguan mocht ophalen werd ik erg...
Toen ik vervolgens mijn nieuwe Tiguan mocht ophalen werd ik erg vriendelijk ontvangen, kreeg ik heldere uitleg en nam de meneer uitgebreid de tijd. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Jacques van den Heuvel

Het is niet voor niets dat ik mijn nieuwe Audi E-tron Sportback 55 bij dit bedrijf gekocht heb, ondanks dat ik woonachtig ben in Amsterdam. Het was ook niet alleen de prima inruilprijs en de... Het is niet voor niets dat ik mijn nieuwe Audi E-tron Sportback 55 bij dit bedrijf gekocht heb, ondanks dat ik woonachtig ben in Amsterdam. Het was ook niet alleen de prima inruilprijs en de aantrekkelijke korting op de nieuw auto maar het plezier van communiceren met de verkoper / Jaap Pols / de aandacht, het snel reageren en het gevoel dat de garage voor je klaar staat. Het regelen van een laaddruppel voor het opladen van de auto, het aanbieden van een verzekering etc. etc. Door de plotselinge lock down kon de auto niet afgeleverd worden zoals ze dat bij Ames kennelijk gewend zijn maar bleef het helaas bij : “ Hier is de sleutel en heel veel plezier ermee.” Een Voucher ter compensatie voor een rijervaring met instructeur in de toekomst moet dit uiteindelijk goed maken en dat zal ook wel het geval zijn, maar de vraag is wanneer...! Corona tijd zullen we maar zeggen.

T.W.M

Boy de verkoper die mij hielp heeft alles snel en top geregeld. Daarnaast heeft Ames ook de autoverzekering voor mij geregeld. Dus al met al een goede en fijne ervaring met Ames gehad.