Dhr.C.Hoogvliet

Prima service en een uitstekende verkoper Tom de Jong.

Van Pieterson

Ondanks de beperkte mogelijkheden prima “contact” en service

E.Haak / Mourik

Al was het niet de aflevering zoals je wilt door de huidige omstandigen, was de services vooraf en tijdens van hoge kwaliteit.

Mike

Woon in hoogvliet, maar kom graag naar dordrecht, omdat Ames gewoon goed is!, nu 2x skoda fabia daar besteld, en alles keurig geregeld met levertijden etc, en supervriendelijk en klantgericht

Merijn Roovers

Ondanks de maatregelen zeer goed geholpen voor, tijdens en na de aflevering van de wagen bij Ames Audi.

Hak montage service

Zeer goed

Antek Wojtaszek

Fijne, snelle en betrouwbare dealer

markor-services

Ter voorbereiding op het bestellen van een nieuwe auto, ben ik gewoonweg zeer goed geholpen door Rob de Groot. Rob heeft enkele malen, echt de tijd voor mij genomen om te luisteren naar mijn... Ter voorbereiding op het bestellen van een nieuwe auto, ben ik gewoonweg zeer goed geholpen door Rob de Groot. Rob heeft enkele malen, echt de tijd voor mij genomen om te luisteren naar mijn gedachten, behoeften ter voorbereiding op het bestellen van een nieuwe auto. Rob heeft nooit en te nimmer zich zelf opgedrongen en mijn eigen denkproces laten doorlopen. Zeer sterke eigenschap ! gewoon je eigen product aanbevelen zonder jouw merknaam op te dringen, doch op subtiele wijze te reflecteren op de merknaam Audi.

Op dit moment ben ik erg content met de Audi A3 Hatchback !
Weet zeker dat de volgende auto weer een Audi gaat worden, wat een souplesse, Wat een comfort, wat een robuustheid, wat een gezelligheid !

Jan Mackloet

Altijd welkom, en worden fijn geholpen.