2041 beoordelingen

2041 Reviews

Nienke Visser

Top Service, Auto keurig op afspraak thuis afgeleverd en vervolgens nog een telefoontje erachteraan ter felicitatie en hoe ik de eerste kilometers heb ervaren!

Sjoerd Groenewoud

Zeer goed!

Rob

Super bedrijf met keurige service

CW&D

Auto netjes afgeleverd en oude auto weer mee terug genomen en daarna een melding gehad van afmelden op mijn naam

RH Marine

Onze nieuwe leaseauto keurig op tijd thuisgebracht oude auto weer mee terug genomen super verlopen .

Jesper Perik

Zeer goed

Yur

30/1/2024 nieuwe leaseauto opgehaald en vorige leaseauto ingeleverd. Ging kortweg perfect. Verkoper informeert netjes hoeveel tijd er beschikbaar is om alle/de hoeveelheid menu's van de auto door te... 30/1/2024 nieuwe leaseauto opgehaald en vorige leaseauto ingeleverd. Ging kortweg perfect. Verkoper informeert netjes hoeveel tijd er beschikbaar is om alle/de hoeveelheid menu's van de auto door te nemen en lost zelf een online registratie probleempje op. Blijkt ook bereikbaar na kantoortijden voor een nagekomen vraag.

Yavuz

Beunhazen! Auto voor onderhoud gebracht, kapot terug gekregen. Type olie bestaat niet op de bon vermeld, blijkt zoals vermoed een goedkopere olie te zijn (5W30 ipv 0W30 Helix Ultra die normaal wordt... Beunhazen! Auto voor onderhoud gebracht, kapot terug gekregen. Type olie bestaat niet op de bon vermeld, blijkt zoals vermoed een goedkopere olie te zijn (5W30 ipv 0W30 Helix Ultra die normaal wordt gebruikt). Aansprakelijkheid wordt ontkend. Soortgelijke ervaringen van anderen gehoord, er zouden allemaal stagiaires werken die aan de auto prutsen.

Dompig

Uitstekende ontvangst, bekwaam advies, goede communicatie, denkt mee met oplossingen en werkt klantgericht