2036 beoordelingen

2036 Reviews

Marcel

Vriendelijk personeel, goede en rustige uitleg bij het ophalen van de nieuwe auto.

A.J.de Deugd.

Ben naar tevredenheid geholpen. Klantvriendelijk en inhoudelijk heeft een ieder zijn best gedaan.

Joean H

Voor de eerste keer een nieuwe auto op mogen halen, zeer goed geholpen door Dave! Top ervaring.

Julien Kroes

Door de jaren heen al vaak met Ames/Amega te maken gehad, zowel VW als Skoda. In beide gevallen topservice. Deze review betreft Skoda.
Vanaf de start tot levering ben ik zeer goed geholpen in...
Vanaf de start tot levering ben ik zeer goed geholpen in het bestelproces van de bestelling door Jaron Boer betreft de Skoda Enyaq 85. Ook de uitlevering en begeleiding van Davey Pama is goed bevallen. Ga zo door!

Jeftan van der Lelie

Tijdens een eerste bezoek aan de showroom aangesproken door Jaron Boer. Vanwege zijn kundige en hulpvaardige manier van werken is er een duidelijke offerte uitgerold. Tijdens het bestel traject zijn... Tijdens een eerste bezoek aan de showroom aangesproken door Jaron Boer. Vanwege zijn kundige en hulpvaardige manier van werken is er een duidelijke offerte uitgerold. Tijdens het bestel traject zijn de onduidelijkheden die buiten zijn invloed ontstonden professioneel opgepakt en opgelost.

Richard van Vlaardingen

De (Lease) Skoda Octavia thuis laten bezorgen. Prima service en vriendelijke medewerkers!

Emiel

Keurige afhandeling bij het ophalen van mijn nieuwe Skoda lease-auto.