2041 beoordelingen

2041 Reviews

Leon van der Heiden

Goede service van Jaron Boer

Wazier

Top service van Bram Korteweg!

Marco Geurts

Zeer goede service en vooral communicatie. Er wordt gezocht en meegedacht naar oplossingen.

Henk

In december 2023 ben ik langs geweest bij Audi Dordrecht. Was op zoek naar een occasion Audi Q3 of Q5 met weinig kilometers op de teller. In de aanwezige voorraad van occasions stond niets wat mij... In december 2023 ben ik langs geweest bij Audi Dordrecht. Was op zoek naar een occasion Audi Q3 of Q5 met weinig kilometers op de teller. In de aanwezige voorraad van occasions stond niets wat mij aanstond. Ik kwam in contact met de verkoper Rob die me na een gezellig gesprek over de criteria's een nieuwe Q3 uit voorraad aanbood. De gehele afwikkeling van de aankoop is in gemoedelijke sferen afgerond met waar nodig goede adviezen. Ook het tijdens het ophalen van de auto is er ruimschoots aan tijd besteed voor de introductie en uitleg van de meest voorkomende functionaliteiten. Er moest nog een trekhaak worden gemonteerd, ook dat kon in korte tijd worden geregeld. Alles bij elkaar is de communicatie en afhandeling professioneel en gemoedelijk. Top.

Gerjan Kwakernaak

Fijne service

Melvin Schilt

Fijne vlotte samenwerking in afhandeling van documenten etc. Alles tot op heden in de puntjes vlot geregeld!

Danielle

Goeie ervaring. Snelle reactie. Vriendelijk

Natasja

Zeer goed, snelle reactie.
meedenkend in elk opzicht.

Marjan & Emma

We zijn erg goed geadviseerd en zeer tevreden met onze nieuwe volkswagen polo!