2041 beoordelingen

2041 Reviews

Danica Rooijakkers

Oplossingsgericht. Snelle en vooral duidelijke antwoorden. Prettig contact. Ik voelde mij zeker serieus genomen. Ontvangst was prettig door elke werknemer. Aangezien ik zelf in de service/sales zit... Oplossingsgericht. Snelle en vooral duidelijke antwoorden. Prettig contact. Ik voelde mij zeker serieus genomen. Ontvangst was prettig door elke werknemer. Aangezien ik zelf in de service/sales zit (andere branche), ben ik hier zeer kritisch op. Normaliter schrijf ik niet snel reviews maar deze service heeft dit zeker verdient.

Harry Til

Onlangs de lange levertijd (maar ja daar kunnen jullie ook niet veel aan doen) een prima auto ontvangen en is er ene prettig contact geweest.

André van der Ven/SEW Eurodrive

Leuke ervaring!! Je nieuwe Q4 ophalen. juiste beleving en prima instructie. Contact gedurende de looptijd van de bestelling ook altijd goed geweest.

G. Visser

Superservice bij Ames Ridderkerk: APK keuring, auto gewassen en thuis afgeleverd. Top.

Seat Dordrecht

Erg tevreden. Fijn en vriendelijk geholpen door Jaron!!

Marga Gramberg

Ik ben uitstekend geholpen door de verkoper Davey Pama. Hij heeft voor mij laadpas aangevraagd en mij in contact gebracht met de verzekering afdeling. En aangezien ik op zijn route naar het werk... Ik ben uitstekend geholpen door de verkoper Davey Pama. Hij heeft voor mij laadpas aangevraagd en mij in contact gebracht met de verzekering afdeling. En aangezien ik op zijn route naar het werk woon, was hij ook nog vriendelijk om mij op de dag van aflevering thuis op te halen. Dat is pas service !

Rámon van Dongen

Uitstekend geholpen bij Ames Dordrecht door Niek de Koning. Hij heeft gezorgd voor een snelle levering van de auto. Contact was prettig en gemoedelijk.

Patrick Moerkerken / Bam

De auto is netjes thuis afgeleverd voor de auto ruil. De chauffeur nam netjes de tijd om e.e.a. uit te leggen hoe bepaalde dingen werkte in de nieuwe auto, helemaal top!

Jaco

Super geholpen door verkoper rick bij bedrijfswagens centrum ames zwijndrecht

Mario Vroegrijk

Bij ophalen nieuwe auto, hartelijk ontvangst, nemen de tijd voor duidelijke uitleg van de auto. Zeer vlotte en vriendelijke behandeling.