nvt

Prettige partij om mee samen te werken.
Prettige partij om mee samen te werken.
Weten zich snel bekend te maken met de organisatie, de organisatiedynamiek en wat er speelt. In staat zowel mensen met een hoog als mensen met een laag kennisniveau m.b.t. software mee te nemen in het proces. Professioneel en altijd bereikbaar!

Frank Wijte / SBLk

Slimme jongens, goed in de analyse van bedrijfsprocessen en de vertaling naar implementatie. En uitstekende samenwerking, voelt als één team.

Rustem Galin

Mijn ervaringen zijn altijd positief geweest tot nu toe. Het meest wat bij mij/ons past is de flexibiliteit en het snelle handelen.

M. Klaver / AltVijf

Ik werk nu sinds een aantal maanden heel erg prettig samen met Ambero.
Ik werk nu sinds een aantal maanden heel erg prettig samen met Ambero.
Fijn bedrijf met fijne mensen, goed georganiseerd, zeer professioneel, goede sfeer en niet onbelangrijk: heel veel kennis en verstand van zaken. Ik kan Ambrero van harte aanbevelen!

Milan Saleh / bbn

In een zeer waardevolle en professionele samenwerking hebben we samen met Ambrero de eerste stappen gemaakt in de ontwikkeling van onze webapplicatie. Ambrero heeft naast het visuele ontwerp ook... In een zeer waardevolle en professionele samenwerking hebben we samen met Ambrero de eerste stappen gemaakt in de ontwikkeling van onze webapplicatie. Ambrero heeft naast het visuele ontwerp ook een wezenlijke bijdrage geleverd aan het in kaart brengen van ons kennismodel.

Alwin Jillings

Als oud medewerker kan ik niets dan lovend zijn over Ambrero. Met volle overtuiging raad iedereen aan om door Ambrero de maatwerkoplossingen te laten realiseren. Als je zelf bedreven bent in de... Als oud medewerker kan ik niets dan lovend zijn over Ambrero. Met volle overtuiging raad iedereen aan om door Ambrero de maatwerkoplossingen te laten realiseren. Als je zelf bedreven bent in de software-ontwikkeling, zou ik zeker eens kijken wat de mogelijkheden zijn om bij deze warme club te kunnen horen.

Henk van den Brink

Fijn samengewerkt goeie input vanuit Ambrero om tot een tevreden resultaat te komen. Platform beantwoordt aan onze verwachtingen.

Velupar

Eindelijk moderne, goed georganiseerde software ontwikkelaars die daadwerkelijk goed en op tijd leveren. Frisse kijk op de zaken.

Brandweer Amsterdam-Amstelland

Er wordt goed meegedacht (soms iets te goed :-)) , er wordt goed opgeleverd waar we expliciet om vragen , prettig in de omgang en om mee samen te werken, er wordt gewerkt met up-to-date tools

MYLAPS

Ambrero is verantwoordelijk geweest voor de uitbreiding van een van onze software pakketen met een extra module. We hebben dit als een gezamelijke ontwikkeling opgepakt en succesvol in de markt gezet.