GreenRoutes

Twee jaar geleden was GreenRoutes opzoek naar een software partner en spraken wij met Bart Matthaei om een API voor onze route optimalisatie algoritmes te laten ontwikkelen. Het klikte direct en we... Twee jaar geleden was GreenRoutes opzoek naar een software partner en spraken wij met Bart Matthaei om een API voor onze route optimalisatie algoritmes te laten ontwikkelen. Het klikte direct en we gingen gelijk samen werken.

Een half jaar terug wilden wij gaan uitbreiden en ontwikkelt Ambrero op dit moment een uitgebreide route optimalisatie webapplicatie voor GreenRoutes. De werkwijze van Ambrero (scrum/agile) voor het ontwikkelen van zo'n webapplicatie werkt fantastisch. Hierdoor kan je de begroting goed in de gaten houden.

Daarnaast heeft Ambrero een zeer professioneel en creatief team. Tijdens ontwikkeling van het product komt het team met goede creatieve oplossingen/ideeën waar wij als GreenRoutes niet op waren gekomen. Hiermee geeft Ambrero naast het ontwikkelen ook nog extra toegevoegde waarde aan het product van GreenRoutes.

Solutions Factory

Ambrero ervaren wij als een zeer professionele leverancier die ons op een pro-actieve, betrokken, eigenwijze (positief!!) en hoogwaardige manier adviseert en en begeleidt bij de realisatie van onze... Ambrero ervaren wij als een zeer professionele leverancier die ons op een pro-actieve, betrokken, eigenwijze (positief!!) en hoogwaardige manier adviseert en en begeleidt bij de realisatie van onze geavanceerde softwareproducten op het gebied van recruitment, mobiliteit en inhuur.

Bsquare interim management

Ik vind het heel prettig samenwerken met het getalenteerde, multidisciplinair team van Ambrero professionals. Er wordt slim en kritisch met je meegedacht en ook tegengas gegeven waar nodig. Allemaal... Ik vind het heel prettig samenwerken met het getalenteerde, multidisciplinair team van Ambrero professionals. Er wordt slim en kritisch met je meegedacht en ook tegengas gegeven waar nodig. Allemaal vanuit het perspectief om een goed en intuïtief werkende software oplossing voor de gebruiker te maken.
We werken in sprints van 2 weken met vaste overlegmomenten en ik ben regelmatig verbaasd over die output die tijdens een sprint gerealiseerd wordt. Die komt enerzijds door de ervaring van het team en anderzijds door het basis framework dat gebruikt wordt, waardoor veel functionaliteit al aanwezig is of snel kan worden gerealiseerd.
Verder ben ik ook erg tevreden over de transparantie waarmee sprintplanningen worden gemaakt en over hoe we samen het budget bewaken.
Al met al genoeg reden om Ambrero als strategisch partner voor business software aan te raden!

nvt

Prettige partij om mee samen te werken.
Prettige partij om mee samen te werken.
Weten zich snel bekend te maken met de organisatie, de organisatiedynamiek en wat er speelt. In staat zowel mensen met een hoog als mensen met een laag kennisniveau m.b.t. software mee te nemen in het proces. Professioneel en altijd bereikbaar!

Frank Wijte / SBLk

Slimme jongens, goed in de analyse van bedrijfsprocessen en de vertaling naar implementatie. En uitstekende samenwerking, voelt als één team.

Rustem Galin

Mijn ervaringen zijn altijd positief geweest tot nu toe. Het meest wat bij mij/ons past is de flexibiliteit en het snelle handelen.

M. Klaver / AltVijf

Ik werk nu sinds een aantal maanden heel erg prettig samen met Ambero.
Ik werk nu sinds een aantal maanden heel erg prettig samen met Ambero.
Fijn bedrijf met fijne mensen, goed georganiseerd, zeer professioneel, goede sfeer en niet onbelangrijk: heel veel kennis en verstand van zaken. Ik kan Ambrero van harte aanbevelen!

Milan Saleh / bbn

In een zeer waardevolle en professionele samenwerking hebben we samen met Ambrero de eerste stappen gemaakt in de ontwikkeling van onze webapplicatie. Ambrero heeft naast het visuele ontwerp ook... In een zeer waardevolle en professionele samenwerking hebben we samen met Ambrero de eerste stappen gemaakt in de ontwikkeling van onze webapplicatie. Ambrero heeft naast het visuele ontwerp ook een wezenlijke bijdrage geleverd aan het in kaart brengen van ons kennismodel.

Alwin Jillings

Als oud medewerker kan ik niets dan lovend zijn over Ambrero. Met volle overtuiging raad iedereen aan om door Ambrero de maatwerkoplossingen te laten realiseren. Als je zelf bedreven bent in de... Als oud medewerker kan ik niets dan lovend zijn over Ambrero. Met volle overtuiging raad iedereen aan om door Ambrero de maatwerkoplossingen te laten realiseren. Als je zelf bedreven bent in de software-ontwikkeling, zou ik zeker eens kijken wat de mogelijkheden zijn om bij deze warme club te kunnen horen.

Henk van den Brink

Fijn samengewerkt goeie input vanuit Ambrero om tot een tevreden resultaat te komen. Platform beantwoordt aan onze verwachtingen.