Offerte
Advies
Presentatie dj en/of artiesten
Professionaliteit dj en/of artiesten
Communicatie

De ervaring op de locatie

De openhuis demo avond.

We zijn bij een demo avond geweest. De muziek klonk goed, er was sfeer en de mensen van Ambitious waren vriendelijk.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Fijn contact over de mail en telefoon.

Lieke & Martijn Erkens

De goede verhalen van de feestlocatie waar ze al vaker geweest waren, en het kennismakingsgesprek

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Het was een geweldig feest en kregen van iedereen complimenten erover. Ook de saxofonist was een geweldige aanvulling en maakte het helemaal af!

Goede ervaring van de trouwlocatie met jullie

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Een professionele organisatie die ervaring heeft en weet hoe het moet om een feestje te bouwen. Een veiligere keuze dan bijvoorbeeld een enthousiaste ‘amateur’ waarbij het hit-or-mis kan zijn. En... Een professionele organisatie die ervaring heeft en weet hoe het moet om een feestje te bouwen. Een veiligere keuze dan bijvoorbeeld een enthousiaste ‘amateur’ waarbij het hit-or-mis kan zijn. En ook een prijs die binnen het budget paste.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

De open-avond was erg duidelijk. DJ altijd 25+ jaar, roadshow beschikbaar. Keuze in diverse meubelen en apparaten om zo tot een goede (prijs/kwaliteit) keuze te komen.

Eva

Specialisatie in bruiloft DJ's.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Duidelijke website met voorbeeld filmpjes. Recensies van andere getrouwde stellen.

Pascal Ossendorp

Professionele uitstraling en back-up DJ indien nodig.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Goede communicatie en prijs.

Thijs

Aanbeveling door DJ Peter en professionele aanpak van/ tijdens de demo-avond

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Top: we zouden bijna nog een keer willen trouwen - het feest was de kers op een mooie taart!

Kevin en Cynthia

Was een idee van de locatie die we boekten

Sanne

Zelf je wensen aangeven en fijne, proffesionele mensen die hun vak verstaan.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Vooraf mochten we een vragenlijst invullen met onze wensen qua muziek. Hier is zeer goed op ingespeeld! We hebben een heerlijk feest gehad en DJ Johan heeft ons bruiloftsfeest zeker tot een succes... Vooraf mochten we een vragenlijst invullen met onze wensen qua muziek. Hier is zeer goed op ingespeeld! We hebben een heerlijk feest gehad en DJ Johan heeft ons bruiloftsfeest zeker tot een succes gemaakt. We hebben heel de avond gedanst, precies wat we wilden!

Vooraf hebben we makkelijk contact op kunnen nemen over de offerte. Omdat Ambitious onze locatie kende, kwamen ze nog met een aantal leuke tips waar we ook zeker gehoor aan hebben gegeven.

Bedankt voor een spetterende afsluiting van onze mooie dag! Alleen maar lovende woorden voor jullie! :)