Christelijke reisorganisatie met avontuurlijke reizen

Beschrijf je reiservaring

Ik heb genoten van de natuur, vergezichten, fysieke uitdaging wanneer we een top beklommen, met als hoogtepunt de Gran Paradiso, gezelligheid met de reisgenoten, 'onbenullige' gesprekjes over het eten, de nachten, het slapen, het raam open/dicht etc.

Ruben

Gezellig en leuk

Gezellig en leuk

Dirk

Amarant is zeer relaxed: uiteindelijk komt het allemaal goed.

Beschrijf je reiservaring

Lekker in de bergen, ver van het dagelijkse leven in een omgeving waar het nog echt stil kan zijn genoten van samen genieten tijdens inspanning, ontspanning en bezinning.

Een christelijke reisorganisatie dat alle soorten groepsreizen aanbied.

Beschrijf je reiservaring

Leuk eiland! Afwisselend programma. Kampeerspullen waren goed geregeld. Je kreeg ook vrije tijd om zelf activiteiten te doen.
Veel dorpjes bezocht, iedereen kan dan doet wat hij/zij leuk vind.
Een dag gekanood op de zee en 2 dagen gewandeld.

Annelieke Huijer

Als je van een sportieve reis houdt en niet stil kan zitten dan moet je deze reis een keer doen.

Beschrijf je reiservaring

Het was een sportieve vakantie we hebben super vette dingen mogen doen zoals abseilen kletsersteigen en raften in hotdog bootjes we hebben ook nog een mooie wandeling gemaakt in de bergen waarbij blaren helaas bij mij behoorde

Fantastisch en heel gezellig. Veel nieuwe vrienden gemaakt.

Een kleine christelijke reisorganisatie die actieve vakanties organiseert voor alle kerkelijke richtingen.

Beschrijf je reiservaring

Dit jaar een mooie vakantie gehad in Zwitserland met een supergezellige groep.
Veel gewandeld en heerlijk gekampeerd.

Gezellig, samen, christelijk, lol, vrij, spel, ontspanning en actief.

Ik heb genoten.

Een sportieve vakantie in Gods schepping , met elkaar genieten.

Beschrijf je reiservaring

Een "turbulente" treinreis. Een schitterende tijd in de natuur, veel inspanning. Ontspanning door te genieten van uitzichten en door het met elkaar te beleven. Mooi om met elkaar de Schepper te zien in deze schitterende omgeving.

Lisette

Goed georganiseerde vakanties, leuk uitgezochte plekken.

Beschrijf je reiservaring

Leuk, we hadden een hele leuke groep, fijne reisleiders en een afwisselend programma.