RJ

Een reisorganisatie met oog voor de deelnemers, kleinschaligheid qua groepen en geschikte reisleiding.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb genoten van de accommodatie en de ruimte eromheen. Ik heb genoten van lekker even weg zijn met een groep gelijkgestemden. We hebben leuke dingen gedaan in de omgeving van Beauvais, waar ik... Ik heb genoten van de accommodatie en de ruimte eromheen. Ik heb genoten van lekker even weg zijn met een groep gelijkgestemden. We hebben leuke dingen gedaan in de omgeving van Beauvais, waar ik met plezier op terugkijk.

Alie

Vriendschappelijk

Beschrijf je reiservaring

Fantastisch, Terschelling gezien van voor naar achter en van links naar rechts!

R

Vakantie houden op ongedwongen manier met christelijke reisgenoten in kleine groep

Beschrijf je reiservaring

Het was een leuke minivakantie met goede onderlinge sfeer in een mooi stukje Nederland

Gertjan

Een organisatie die teleur stelt

Beschrijf je reiservaring

Prijs van de reis is totaal niet in verhouding met de matige ervaring. Je krijgt niet wat er beloofd wordt (bbq, kampvuur etc.). Reisleiders zijn beide vegetariër, met als gevolg dat niemand vlees... Prijs van de reis is totaal niet in verhouding met de matige ervaring. Je krijgt niet wat er beloofd wordt (bbq, kampvuur etc.). Reisleiders zijn beide vegetariër, met als gevolg dat niemand vlees te eten krijgt. Er zijn voor de hele week twee zakken chips beschikbaar voor de hele groep. Enz. Enz.

Mariëlle Baars

Als je van een meer vrijblijvend programma houd. En ook zeker actief bezig te zijn zou ik met Amarant mee gaan!

Beschrijf je reiservaring

Heb een heerlijke vakantie gehad op Terschelling. Het is een voordeel dat ik eerder met Amarant op vakantie ben geweest. Ik ken het klappen vd zweep. Het is allemaal wat losser. Dat moet je wel weten.
Anders kom je voor verrassingen te staan. Het was ook een voordeel dat ik al eerder op Terschelling ben geweest. Je moet best veel zelf regelen voordat je er echt bent. En dat moet je ook maar weten. We konden dit jaar ook moeilijker samen reizen of elkaar ontmoeten tijdens het reizen naar de bestemming door de corona.

maarten v raamsdonk

Goede groepen

was een leuke reis

Beauty van Stam

Ik zou het omschrijven als een prettige reisorganisatie

Beschrijf je reiservaring

De reis was goed, sommige dingen hadden beter gekund, maar ik heb genoten en dat is het enige dat telt voor mijn eerste reis.

Iwan Allemekinders

Actieve Reisorganisatie met afwisselende reizen en activiteiten, ook met ruimte om je geloof te delen.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een prachtige vakantie gehad in Normandië. we deden verschillende activiteiten en iedereen van de groep ging met elkaar om. Mooi ook dat je met de reizen je geloof kan delen met de groep.

Annemarie

Reisorganisatie met verschillende leuke reizen met andere christenen

2 weken enorm naar mijn zin gehad in het Tatra gebergte

Maud de Vries

Geweldig

Beschrijf je reiservaring

Is altijd super gezellig met veel goede gesprekken en nieuwe vrienden.